Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg burde gå ned!Tyr til dere guruer igjen jeg, og poster under trening, ettersom det kanskje handler mest om trening og kosthold... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg burde gå ned!Du trener jo MAAASSSE... muskler veier jo mye mer enn fett vettu. Så du kan ha gått ned i fett men likevel gått opp pga muskelmasse
Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Sv: Jeg burde gå ned!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg burde gå ned!Hvis du er kommet ned i BMI 25 eller mindre, så går vekten veldig sent nedover (det så ut som du var så liten sist jeg såg deg). Tenkte også litt på sukettene og lavkarbobaren. For noen stopper det opp da. Jeg er forresten utrolig imponert over treningen din.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sv: Jeg burde gå ned!BMI 25? Meg??? hehe... Prøver å holde meg under 29, men det har vært ganske trøblete i det siste. Men jeg er ganske sterk da, og nå funker armene og |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Sv: Jeg burde gå ned!Så godt at armene er sterkere. Har vært litt bekymret vet du.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 48
![]() ![]() |
Sv: Jeg burde gå ned!Knakende bra jobb du legger ned her Indi. Mitt tips er bare enkelt og greit, vær tålmodig! Ikke fokuser på vekt, så vil vekten gå ned. Vektnedgang kan stagnere i perioder og særlig når treningsmengden er såpass stor som i ditt tilfelle. Kroppen din har rett og slett annet å gjøre enn å drive å rase ned i vekt :-)
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Sv: Jeg burde gå ned!Takk Tommygutt, var jo et sjakktrekk den der spinningsykkelen hjemme! utrolig lettvint |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg burde gå ned!Ser du trener endel styrke. Glem BMI, den stemmer ikke med sterk kropp. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Sv: Jeg burde gå ned!Nå har jeg vært superbitch på ketogen mat i fire uker, trent absurd mye, vært i ketose, og går allikevel ikke ned i vekt.... går ikke opp heller, og det er jo bra. Ikke helt sikker på hvor mye jeg skal stresse med det, formen er jo helt knall, tar rotta på de som har vesentlig mindre å dra på, enten det er kondis (spinning) eller muskler... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Sv: Jeg burde gå ned!Ser en ting. Hvis jeg ikke er grisenøye med nok fett i forhold til protein, stiger blodsukkeret mitt. I dag f.eks har jeg vært inn og ut av ketose. Nu kan det være etterdønninger etter gårsdagens migrenetull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Sv: Jeg burde gå ned!
Hva mener du med det? Får du problemer med ketose pga. migrene?
![]() |
![]() |
#13 |
Seniormedlem
Sv: Jeg burde gå ned!Jeg får blodsukkerkrøll hvis jeg blir syk,uansett av hva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Ullensaker
![]() |
Sv: Jeg burde gå ned!Hei. Dette er min umiddelbare reaksjon da jeg leste innlegget ditt, når gir du kroppen din hvile? Det er kjempebra å trene,men hvor mye skal en forvente av en stakkars kropp. Tror spørsmålet ditt er litt komplisert. Når man trener mye bygges musklatur og da er det viktig å spise en del protein. Når du er i ketose skal ikke pr.delen være så stor, du skal ha mere fett, ikke sant? Spørsmålet mitt er, kan kroppen både forbrenne mye fett samtidig som man bygger muskler? Jeg jobber litt på et treningstudio og der sier de at det er vanskelig å bygge musklatur og slanke seg samtidig. Man strammer opp og blir sterkere men går det på bekostning av noe? Jeg vet ikke, men det jeg vet er at kroppen trenger også hvile og et lite pusterom |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vi burde organisere oss! | Veggpryd | Generell ernæringsdebatt | 51 | 30-03-09 20:17 |
Hvor mye kalsium burde jeg ta? | JenJen | Ketolysekuren | 2 | 12-09-08 14:03 |
Burde jeg ikke ha lagt på meg? | msplum | Lavkarbo generelt | 2 | 03-05-08 09:47 |
Hva burde jeg hamstre her i USA? | Megvel | Spørsmål og svar | 5 | 03-12-07 09:25 |