Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Hva godt har du gjort for deg selv mentalt i dag? Registreringstråd av gode følelser

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-02-08, 11:58   #1
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hva godt har du gjort for deg selv mentalt i dag? Registreringstråd av gode følelser

Det vi retter oppmerksomheten vår mot, det vokser. Derfor er det en veldig virkningsfull øvelse å rette fokuset vårt mot positive ting i livet vårt, og bekjempe bekymringstanker og -fokus.

Jeg har bestemt meg for å skrive ned på slutten av dagen hver dag i denne tråden (og håper vi er mange som er med, så kan vi glede oss på hverandres vegne):

1. Noen ting som har gjort meg glad i løpet av dagen.
2. Noe jeg har sett som har fått meg til å smile.

Så sett i gang og registrer.

----

Jeg startet forresten dagen på en veldig god måte som gjorde meg veldig glad i dag, noe som har fulgt meg ganske mye i formiddag. Lillebror sov lenge, og våknet pludrende. Han lå og koste seg og satt og lekte og sang i sengen i et kvarter før han reiste seg opp og var klar til å starte dagen med et stort smil. Og storebror var også i godt humør og samarbeidsvillig. Slike morgener er veldig gode å ha med seg. :hjerter:

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 12:07   #2
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hva godt har du gjort for deg selv mentalt i dag? Registreringstråd av gode følel

Det er så sant det du sier: det vi fokuserer på, det vokser. Flott tråd.

Så herlig morgen du hadde i dag, Lise

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 14:00   #3
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Hva godt har du gjort for deg selv mentalt i dag? Registreringstråd av gode følel

Syns jeg har det slik hver dag, er jo hjemme med vesla og hun er et stort smil store deler av dagen.

Ellers betyr kroppskontakt med mannen mye for at jeg skal ha det bra! (Og han også forhåpentligvis.) Så vi er fokuserte på å klemme og ta på hverandre

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 14:07   #4
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Jeg har hjulpet ei venninne med å sette sammen nytt takstativ, festet den gamle skiboksen på det. Og vi klarte det HELT ALENE.. det gjør meg glad, fikse ting sjøl!

og det at kroppen min vil være med å gjør det også, heeelt topp!

Smile gjør jeg stort sett uansett... men noen ganger er det ett falskt ett

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 17:44   #5
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

1. Jeg er glad for all den koselige oppmerksomheten kavalorten har gitt meg de siste ukene. Det toppet seg i dag med som sagt en tur til Dublin..

2. Jeg måtte smile og le litt for meg selv da en av legene på jobb gikk SÅ av hengslene (han var irritert ) at jeg til slutt måtte be ham om å gå å spise litt; han oppførte seg nemlig akkurat slik unga mine gjør når de er sulten og ikke har spist på leeeenge

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 17:45   #6
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Jeg har hjulpet ei venninne med å sette sammen nytt takstativ, festet den gamle skiboksen på det. Og vi klarte det HELT ALENE.. det gjør meg glad, fikse ting sjøl!

og det at kroppen min vil være med å gjør det også, heeelt topp!

Smile gjør jeg stort sett uansett... men noen ganger er det ett falskt ett

Ja, hva trenger man mannfolka til egentlig???

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 19:05   #7
Hjørdis
Seniormedlem

Hjørdis sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Oyyy, ikke like enkelt hver dag det, enda jeg er kjent for stort sett å være en glad person. Hmm,men å komme med noe spesifikt, tja, jeg blir glad nå mannen min snart kommer hjem etter en altfor laaaang dag på jobben. Og så lo jeg høyt da jeg skulle kaste leka til vovsen ut på jordet i dag, bommet og kaste den inn i luftegården til en hest, hvorpå hesten bet tak i tauet på leka (ballen) og galopperte rundt med høy hale og hadde det kjempegøy.

Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 19:27   #8
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 46
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Hjørdis, her.

Oyyy, ikke like enkelt hver dag det, enda jeg er kjent for stort sett å være en glad person. Hmm,men å komme med noe spesifikt, tja, jeg blir glad nå mannen min snart kommer hjem etter en altfor laaaang dag på jobben. Og så lo jeg høyt da jeg skulle kaste leka til vovsen ut på jordet i dag, bommet og kaste den inn i luftegården til en hest, hvorpå hesten bet tak i tauet på leka (ballen) og galopperte rundt med høy hale og hadde det kjempegøy.

Enig i at det ikke er like lett hver dag
men da kan man kanskje se på denne tråden, og vips man er i bedre humør. jeg er f.eks veldig slapp og sliten i dag, men smilte godt for meg selv da jeg så innlegget ditt. ser for meg hesten som leker ballen!!

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 20:18   #9
Petronella
Medlem

Petronella sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 49
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Super tråd dette her da. Og det er helt sant, at det som man fokuserer på vokser! Ingen tvil om det.
1. Noen av mine arbeidskollegaer har gjort meg veldig glad idag, sånn glad helt inn i hjerterota bare fordi de er seg selv
2. Ungene mine har fått meg til å smile, fordi de er så vakre når de er veeeldig store og bittelitt selvstendige

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 20:35   #10
Bulldog
Gjest

Jeg har helt opp et glass Bushmills 10, og tent en sigar. Har ingen bekymringer i hele verden, jeg

Jeg er antageligvis ganske enkel

Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 20:40   #11
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Jeg har helt opp et glass Bushmills 10, og tent en sigar. Har ingen bekymringer i hele verden, jeg

Jeg er antageligvis ganske enkel

Hmmm irsk whiskey???? snadder

Gammel 15-02-08, 20:51   #12
sma
Seniormedlem

sma sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

1. Jeg er glad for all den koselige oppmerksomheten kavalorten har gitt meg de siste ukene. Det toppet seg i dag med som sagt en tur til Dublin..

2. Jeg måtte smile og le litt for meg selv da en av legene på jobb gikk SÅ av hengslene (han var irritert ) at jeg til slutt måtte be ham om å gå å spise litt; han oppførte seg nemlig akkurat slik unga mine gjør når de er sulten og ikke har spist på leeeenge

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 21:03   #13
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Så flott, Lise... både tråden, initiativet til den og starten på dagen din i dag.. HERLIG!

1. Jeg startet dagen med å gå barnebarna mine i møte med en stor langpanne Brownies som eldstegutten skulle ha med på skolen (bursdag i morgen-kakedag i dag) Mamman er på seminar og pappan ville helst få slippe å bake. Og de fjesene jeg møtte da jeg kom var ubetalelige *sukk*

2. Noe som fikk meg til å smile/le var da jeg var hos sønn og leverte en ergometersykkel han skal få låne av meg for å trene opp nyoperert kne. Jeg ville bare advare mot at dattern skulle skade seg på den, så sa at småttinger må passes på så de ikke slår haka i styret når de går på og trår. Hvor på han repliserer : Oi snakker du av erfaring mamma? *fnis* jeg er 158 cm.... Ramp!

Har en ting til jeg....har gått en drøy times herlig tur i solskinnet i dag med kjærsten...og avlsuttet med kaffe på kafè. Så deilig.

Og nå har jeg støvsugd(Noe som gjør godt i morgen)

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 16-02-08 kl 08:25.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 21:05   #14
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Flott tråd!
I dag har jeg gått tur, det gjør bra for kropp og sjel.
Jeg er glad for sønnen er glad, han er faktisk ute ennå med en venn,
og han sitter altfor mye inne. Det varmer et mors hjerte

Ellers... vanlig dag, lar meg lett røre til tårer, og klarer å glede meg over små ting, men å sette dem på arket her..
Skal se nøyere etter og komme ofte inn og lese her.
Herlig historie om hesten Hjørdis

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 21:13   #15
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Vi ble ferdig med varetelling av lagrene i dag, og LENGE før tida...Vi skulle stått til 18 i kveld, og folk skulle inn og jobbe i morra og, for å bli ferdig..

vi var ferdig i 14 tida i dag!!..
Herlig!!

Jeg har telt mye, og det har vært bra lagarbeid på jobb disse dagene...
Helt supert!!

Vanvittig deilig å være fornøyd med egen innsats!!

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 21:33   #16
Bulldog
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hmmm irsk whiskey???? snadder

Nettopp

Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 21:36   #17
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Åh - så fin tråd!

Jeg har vært hos naboen og drukket kaffe i dag, og det høres kanskje ikke ut som en spesiell eller veldig koselig ting - men når jeg har isolert meg veldig i mange mange måneder, så betyr det så mye at jeg klarer å gjøre det.

Jeg har fått masse nusser av kjæresten min i dag - og det er så deilig å oppleve.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 21:41   #18
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Jeg har vært hos naboen og drukket kaffe i dag, og det høres kanskje ikke ut som en spesiell eller veldig koselig ting - men når jeg har isolert meg veldig i mange mange måneder, så betyr det så mye at jeg klarer å gjøre det.

Jeg har fått masse nusser av kjæresten min i dag - og det er så deilig å oppleve.

.....må jeg si mer....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 21:41   #19
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

I dag tok jeg vare på meg selv og fikk sykemelding og gikk etter halv dag fra jobben, selv om jeg er ny. Helsikes lungebetennelse. Og så gikk jeg hjem, spiste sushi for atte jeg fortjente det og gikk og sov i to timer.

Av ting som gjorde meg glad, jeg hadde en koselig stund på rommet til lillejenta, vi lekte at vi gjemte oss, jeg tullet og latet som jeg spiste henne opp. Hun sier "Stop it mammy, I'm not a pannekake"

Host host fra megvel

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 21:48   #20
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

- og så har en god venninne skrevet at hun er glad i meg i dag. Og det sitter jeg og smiler bredt for enda

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 22:50   #21
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

1. Jeg var glad for starten på dagen (skrevet i første innlegget). Jeg ble veldig glad når jeg fikk pakke fra svigermor med en nøstebarn-dress hun hadde strikket til lillebror. Jeg ble veldig glad fordi den omsorgsfulle mannen min laget taco til meg til kvelds etter at jeg ikke har klart å få i meg noe mat i dag. Og jeg ble veldig glad for en koselig og oppmuntrende samtale med en god venninne i kveld. Det er så godt å bli sett!

2. Jeg har smilt: Når lillebror vinket ivrig til meg når han og mannen skulle gå til barnehagen, ivrig etter å komme seg avgårde, og hadde nesten ikke tid til å si hadet fordi han gledet seg sånn. Jeg smilte også stort når han kom hjem og kastet seg over i armene mine og gav meg en slik goooood lang klem som han pleier når han kommer hjem igjen. Og jeg smilte og ble varm i hjertet når han også ville klemme storebroren sin.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 23:02   #22
nordlandsjenta
Medlem

nordlandsjenta sin avatar

nordlandsjenta er ny på veien

1. idag har jeg blitt glad for å gjøre en kunde fantastisk fornøyd.. og å herje med unger er gøy, å d har jeg gjort idag... gjør så godt å se at de små har d artig, å da blir jeg glad!

2. jeg har smilt mye idag... smilte å lo masse når jeg herjet med ungene... og så er jeg jo håpløst forelsket da, å møtte på HAN på butikken igjen (er vist samkjørt me handlinga, ofte)... og i min forfjamselse så klarer jeg nesten ikke få frem et ord... så der står vi ved siden av hverandre og har de der pinlige pausene.. hehe... å det må jeg smile (og le) litt av...

nordlandsjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 23:13   #23
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Det høres koselig ut nordlandsjenta. Det er godt å være forelsket.

Jeg glemte noe som har gjort meg glad i dag:

Storebror sine komplimenter: "Mamma, du er den beste fleskepannekake-kokken i verden!" Og: "Mamma, jeg synes du er den søteste mammaen i hele verden!" "Jeg skal bo sammen med deg hele livet, og få deg til å smile hele dagen, ja hele natten også, - hele tiden!" Han er bare verdens skjønneste!

Gammel 15-02-08, 23:18   #24
nordlandsjenta
Medlem

nordlandsjenta sin avatar

nordlandsjenta er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Storebror sine komplimenter: "Mamma, du er den beste fleskepannekake-kokken i verden!" Og: "Mamma, jeg synes du er den søteste mammaen i hele verden!" "Jeg skal bo sammen med deg hele livet, og få deg til å smile hele dagen, ja hele natten også, - hele tiden!" Han er bare verdens skjønneste!

ntååå, så skjønn... er så godt å få høre sånt fra de søte små!!!

nordlandsjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:54   #25
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Dagens rapport

Sitat:

1. Noen ting som har gjort meg glad i løpet av dagen.

Jeg ble glad under lørdagsmiddagen i ettermiddag/kveld, når hele familien satt samlet og skravlet og lo og koste oss, da hadde jeg et øyeblikk der jeg tok alt sammen inn og kjente på hverdagslykken.
En god klem av mannen min.
Jeg hadde en god samtale på telefonen med begge mine foreldre.

Sitat:

2. Noe jeg har sett som har fått meg til å smile.

Storebror som gikk alene for å kjøpe seg en hotdog på en stand på et arrangement vi var på i dag. Han var så stolt og så stor der han fisket opp selv og betalte og alt.
Jeg fant to gensere som var fin til meg som jeg kjøpte.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Tror du det finnes engler? mofe Generell diskusjon 302 20-08-07 08:09
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.