Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Mulig jeg overser noe ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-09-08, 22:33   #1
BMS!
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Alder: 50
BMS! er på en erverdig vei

Mulig jeg overser noe ...

Finnes det en mulighet og kun få opp en liste med alle tråder som har vært aktive siden sist man var innlogget?

Jeg syns det er litt vannskelig å følge med og finne frem Dette ligner litt på samme oppsett som på to andre forum jeg er, men denne evnt. knappen finner jeg dog ikke her..... Det er jo ikke sikkert den finnes heller, men den er så super og ha

Ellers prøver jeg og gjøre meg litt kjent og lese meg litt opp her inne. Ikke lett, alt for mange steder for en nybegynner og lese Jeg er rimelig forvirret

Var det forresten noen som fikk med seg det programmet i dag om kunstig søtningsstoff på tv? Jeg fikk det ikke med meg, søren. Vil gjerne ha ett referat, om noen har lyst til lå forbarme seg over meg

Ha en fortsatt flott kveld.

BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 22:39   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Mulig jeg overser noe......

Kanppene ligger oppå den grønne linjea over her

Viss du trykker på kontrollpanel, kommer opp alle tråder du har deltatt i

Og andre, nye og tråder du ikke har deltatt i: trykk på uleste innlegg

Fikke heller ikke med meg det programmet

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 22:50   #3
BMS!
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Kanppene ligger oppå den grønne linjea over her

Viss du trykker på kontrollpanel, kommer opp alle tråder du har deltatt i

Og andre, nye og tråder du ikke har deltatt i: trykk på uleste innlegg

Fikke heller ikke med meg det programmet

Tusen takk for svar.

uleste innlegg, ja der var den , men på kontrollpanel, der kom det ikke opp noen tråde.

Snuser litt til, men om noen skjønner hvorfor jeg ikke har tråder der, blir jeg glad for ett lite hint

Ha en fortsatt flott kveld

BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 22:51   #4
BMS!
Medlem

Never mind, jeg har funnet det ut

Gammel 08-09-08, 22:53   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 22:58   #6
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Programmet ligger på Nrk Nett-TV sine sider Der ligger både radio- og tv-programmet. (jeg får ikke sett det som gikk på tv, men radioprogrammet funker helt fint. Scary stuff )

Rest if you must, but don't you quit.

JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 23:04   #7
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Mulig jeg overser noe ...

I korte trekk: Aspartam KAN skade nervebaner i hjernen som igjen kan få ganske dramatiske konsekvenser. I USA er man generelt mer skeptiske til aspartam som kunstig søtningsstoff og forsker på eventuelle skadevirkninger. Her i Norge nøyer man seg med å advare mot aspartam til barn.

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 23:12   #8
BMS!
Medlem

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Programmet ligger på Nrk Nett-TV sine sider Der ligger både radio- og tv-programmet. (jeg får ikke sett det som gikk på tv, men radioprogrammet funker helt fint. Scary stuff )

Da skal jeg se det i morgen. Tusen takk, jeg var inne på tanken og sjekke isted, men når jeg først var i gang og spørre----

Gammel 08-09-08, 23:13   #9
BMS!
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

I korte trekk: Aspartam KAN skade nervebaner i hjernen som igjen kan få ganske dramatiske konsekvenser. I USA er man generelt mer skeptiske til aspartam som kunstig søtningsstoff og forsker på eventuelle skadevirkninger. Her i Norge nøyer man seg med å advare mot aspartam til barn.

tusen takk for svar. Er det bare Aspartam, eller er det andre søtstoff også som er i "faresonen"?

Ha en flott kveld

Gammel 09-09-08, 23:05   #10
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Dét aktuelle programmet i går tok for seg bare aspartam. Men JEg tror at jo det naturlige er det beste

Kristin_B er best
Gammel 09-09-08, 23:17   #11
BMS!
Medlem

Dét aktuelle programmet i går tok for seg bare aspartam. Men JEg tror at jo det naturlige er det beste

Jeg har bare brukt fruktose selv, bruker det endel i steden for sukker, men i dag fikk jeg tips om sukrin. Finnes det enda fler naturlige sukkervarianter som er bra? Skjønte at Fruktose også gjør at blodsukkert stiger raskt, men dog ikke så raskt som med vanlig sukker....

*fersk og blond*

Gammel 09-09-08, 23:18   #12
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Jeg kjøpte Splenda på Meny her om dagen...

Kristin_B er best
Gammel 09-09-08, 23:20   #13
BMS!
Medlem

Jeg kjøpte Splenda på Meny her om dagen...

Og det er også naturlig, eller????

Helt grønn

Gammel 09-09-08, 23:26   #14
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Splenda er ikke naturlig, står en del om det her på forumet (gidder ikke å lete, beklager.. altfor trøtt). Mener å huske at det er sukker tilsatt klor eller noe (meget fritt fra min hukommelse altså!). Søk på splenda eller sukralose her inne, så finner du nok noe

Gammel 09-09-08, 23:29   #15
BMS!
Medlem

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Splenda er ikke naturlig, står en del om det her på forumet (gidder ikke å lete, beklager.. altfor trøtt). Mener å huske at det er sukker tilsatt klor eller noe (meget fritt fra min hukommelse altså!). Søk på splenda eller sukralose her inne, så finner du nok noe

Tusen takk for svar. Jeg skal søke sporenstraks :-D

Flott natt til deg

Gammel 09-09-08, 23:31   #16
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

Nattinatt til deg også

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det mulig? Grovsnus Spørsmål og svar 5 27-06-08 11:39
Er det mulig? Mjauritz Spørsmål og svar 3 01-03-08 18:00
Er det mulig å Smurfine Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 08-09-06 08:25
Er det mulig...? mofe Fysisk og mental helse 4 04-09-05 22:46
Er det mulig??? HP Atkins kosthold 10 31-03-04 09:42

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:12.