Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fyi:

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-11-10, 00:11   #1
stalemate
Juniormedlem

stalemate sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
stalemate er på en erverdig vei

Fyi:

Fy flate jeg gikk på en karbosmell da jeg skulle lage pizza. Heiv på tomatpure, og da jeg for moro skyld skulle sjekke hvor mye karbo det var (pizzan i ovnen, for sent å gjøre noe med det) ble jeg lang i maska: 20 g/100g !

Det var eldorado, en liten boks på totalt 140 g. Vet ikke om alle er like ille altså, men jeg innbilte meg at tomatpure var greit (pure liksom)
Også jeg som er så nøye med å lese innholdsfortegnelser. Nåja. Sist er spist, og det kunne jo ha vært verre. Men, det blir å sjekke boksene nøye neste gang jeg er i butikken!

stalemate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert ketogent Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 00:15   #2
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Fyi:

Opprinnelig lagt inn av stalemate, her.

Fy flate jeg gikk på en karbosmell da jeg skulle lage pizza. Heiv på tomatpure, og da jeg for moro skyld skulle sjekke hvor mye karbo det var (pizzan i ovnen, for sent å gjøre noe med det) ble jeg lang i maska: 20 g/100g !

Det var eldorado, en liten boks på totalt 140 g. Vet ikke om alle er like ille altså, men jeg innbilte meg at tomatpure var greit (pure liksom)
Også jeg som er så nøye med å lese innholdsfortegnelser. Nåja. Sist er spist, og det kunne jo ha vært verre. Men, det blir å sjekke boksene nøye neste gang jeg er i butikken!

Jeg gjorde det samme for ikke lenge siden.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 01:50   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Og særlig bortkastet når Landlord sin bare har 5.5!

Men det er tabbene våre vi lærer av!

Gammel 30-11-10, 07:56   #4
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Er vi sikker på at Landlord er så bra, da? Husk på Kruskaklien som har vært feilmerket i minst 10 år. Regal kruskakli er merket med 8 g kh pr 100 g og det er en trykkfeil. Det skal være nærmere 20, slik som Møllerens.

Mistenkelig at det er så enorm forskjell på Landlord og Eldorado. Hvis ikke det er tilsatt sukker i den ene?

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 09:42   #5
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

ICA har en italiensk tomatsaus på flaske som er den beste beste beste pizza sausen jeg vet om. Den eeeeer så god. Hhehe, og det beste av alt, 3,5 KH pr 100 gram!!!!

Den burde dere prøve. Det er en litt høy og slank glass flaske med tomatsaus

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.