Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nesodden
Alder: 58
![]() |
Hva med en klesbyttetråd?Vi vokser forhåpentligvis (om enn i sneglefart om dagen) ut av stadig flere klær. Det slo meg bare; kanskje noen andre kan ha bruk for de klærne i en periode? Lommeboka mi er hvertfall ikke feit nok til å kjøpe nytt hele tiden, særlig ikke når jeg bare er underveis. Først når jeg når endelig målvekt skal det skikkelig shoppes. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo f.o.m. høst 08 + Gastric bypass operert ved Gjøvik sykehus 17.03.14 + trening
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva med en klesbyttetråd?Høres ut som en god ide! Jeg er heller ikke stinn i gryn nå før jul, og dersom noen kan bruke alle disse klærne jeg har liggende så er det supert! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva med en klesbyttetråd?God idé, men kanskje administratorene kan opprette det som et eget underforum? Jeg tenker bare at hvis det kun skal være én tråd, kan den bli veldig lang og forvirrende. Kanskje bedre med én tråd per salg/bytte, og alle samlet på ett sted, så kan man enkelt markere når noe er solgt/byttet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nesodden
Alder: 58
![]() |
Sv: Hva med en klesbyttetråd?God idé, nattfrua! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo f.o.m. høst 08 + Gastric bypass operert ved Gjøvik sykehus 17.03.14 + trening
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|