Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ketose og innsovning

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-11-08, 00:02   #1
fredrik
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: fredrikstad
Alder: 36
fredrik er på en erverdig vei

Ketose og innsovning

hei

Har akkurat begynt på ketose og har vært det i 4 dager men sliter litt med sult før sengetid..igår spiste jeg 2 kyllingfille med bacon pluss salat og litt rømme..men var fortsatt noe sulten..noen tips om hva man kan gjøre for og føle seg mett uten og spise så masse..mulig det bare er i begynnelsen og at det går over..på forhand takk..

fredrik..

fredrik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 09:42   #2
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketose/innsovning..

Føler du at du får i deg nok fett? Fett gjør deg god og mett, og gjerne lengre en om du hadde spist masse karber.
Tar du noen tabletter om kvelden? Jeg vet med meg selv at om jeg tar tabletter uten å spise noe samtidig, kan jeg få en slags falsk sulthetsfølelse etter en stund.
Spis feks litt ost til kvelds med tabletter

Gammel 13-11-08, 14:30   #3
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Ketose og innsovning ...

Drikker du nok vann? Tørste kan gi en veldig sulthetsfølelse. Er ofte bare vann som skal til så er jeg mett igjen. Spiser to måltider om dagen og med rikelig med fett,og lager meg litt snacks på kvelden om jeg er fysen på noe.Da går det gjerne i ostechips som jeg lager selv.

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 16:38   #4
fredrik
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: fredrikstad
Alder: 36
fredrik er på en erverdig vei

jo takk..nei tar ingen tabletter før eller etter så skal begynne med det..håpe det hjelper..og da vet jeg at kanskje vann også hjelper..føler jeg får i meg nok fett men har jo akkurat begynt så hjelper vel etterhvert..iallefall sykt mye bra som står her så takk for hjelpa..

fredrik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 19:33   #5
Bulldog
Gjest

Opprinnelig lagt inn av fredrik, her.

hei

Har akkurat begynt på ketose og har vært det i 4 dager men sliter litt med sult før sengetid..igår spiste jeg 2 kyllingfille med bacon pluss salat og litt rømme..men var fortsatt noe sulten..noen tips om hva man kan gjøre for og føle seg mett

Spis mer?

Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 19:55   #6
aikens
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: finnmark
aikens er på en erverdig vei
Talking

Sv: Ketose og innsovning

Opprinnelig lagt inn av fredrik, her.

hei

Har akkurat begynt på ketose og har vært det i 4 dager men sliter litt med sult før sengetid..igår spiste jeg 2 kyllingfille med bacon pluss salat og litt rømme..men var fortsatt noe sulten..noen tips om hva man kan gjøre for og føle seg mett uten og spise så masse..mulig det bare er i begynnelsen og at det går over..på forhand takk..

fredrik..

heisann jeg drikker masse romtemperert vann før jeg legger meg funker for meg verdt å prøve da

aikens er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketose - inn og ut av ketose...? hva skjer da? Chumpsy Lavkarbo generelt 31 16-07-11 21:01
Inn og ut av ketose kstal Spørsmål og svar 1 08-11-07 22:20
Inn og ut av ketose ... Håp Ketolysekuren 13 03-10-07 09:20
Ketose kstal Spørsmål og svar 13 30-01-07 16:06
Ketose? bodøjente Atkins kosthold 3 06-05-05 11:28

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.