Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
![]() |
Ang. koffein og ketolyseI boken til Torkil så skriver han bla på første forslag når man ikke får utslag på stixen at man skal kutte ut koffein. Jeg har ikke tenkt på det før nå men har fått i meg en del koffein i noen tabletter jeg spiser og lurer på om det kan være derfor jeg bare går oppover nå og ikke nedover. (Har hatt utslag på stixen hele tiden) Har kuttet de ut nå for å prøve. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang. koffein og ketolyseJeg har selv prøvd å finne ut mer om dette temaet, men det eneste håndfaste jeg selv finner er at koffein kan gi følelse av sult, fordi det antagelig senker blodsukkeret, men jeg har også lest motstridende ting. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang. koffein og ketolyse |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein)
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang. koffein og ketolyseTakk for nyttige linker! Jeg merker lite forskjell for egen del, nå måler jeg bare blodsukkeret, da. Så ikke godt å vite helt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
![]() |
Sv: Ang. koffein og ketolyseTusen takk for gode svar! Jeg har nå prøvd noen dager uten tablettene, jeg holder på å bli gal men begynner å bli vant til det. MEN vekten beveger seg tydelig nedover igjen og nå er jeg under 90 for første gang på kjempelenge Sist redigert av Nessy : 18-12-08 kl 09:03. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Koffein og nikotin | Sweetflower | Fysisk og mental helse | 2 | 16-11-07 17:02 |
Hvordan avvenne seg fra pepsi max/koffein? | Sugarpill | Spørsmål og svar | 24 | 08-06-07 09:29 |
Koffein.. | Hennie | Spørsmål og svar | 6 | 12-04-06 23:57 |
Koffein-skadevirkninger | Kalorine | Atkins kosthold | 3 | 13-10-04 18:23 |
Koffein | Kristian | Lavkarbo generelt | 4 | 20-03-04 22:05 |