Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Tanker om motivasjon

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-01-09, 13:39   #1
søt uten sukker
Medlem

søt uten sukker sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 54
søt uten sukker er ny på veien

Tanker om motivasjon

Da er det på`n igjen etter en lang julepause og en litt slapp høst. Driver å manner meg opp til å komme skikkelig i gang. Hva gjorde jeg sist når det gikk så bra? Hvordan bli motivert? Jeg tror tanker er magisk. Det man sier til seg selv blir en sannhet.

Ønsker meg veldig tips fra andre om hvordan bli motivert. Noen historier på dette? Kan jo bli en spennende tråd for de som skal komme i gang?

søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 13:47   #2
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Tanker om motivasjon

Jeg kan anbefale "How to change your life in seven days" av Paul McKenna, og A new Earth av Eckhart Tolle. Begge handler om tankens makt (og mye mer) og McKenna har mange gode øvelser for hvordan endre tankemønstrene sine.

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 15:26   #3
Adriane
Medlem

Adriane sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Å bli sin egen venn av Einar Øverenget

Gammel 02-01-09, 18:09   #4
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sist jeg fikk dette til hadde jeg et hovedmål i syne: Å bli friskere.
Helsen er dyrebar, det er viktig å spise det som er bra for kroppen min! Nå fant jeg også ut at det var bra for meg å trene, og JA jeg ble friskere. I senhøsten har det dabbet av med både mat og trening og her sitter jeg med bronkitt og astma igjen. Så nå er det på'n igjen! Jeg har nå som mål å gå inn i en graviditet med god helse. Det skal man ikke kimse av!

Det med vekta og klesstørrelsen er bare bonusen!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tanker om livet, hvordan, hvorfor og bare sånn generelt tanker om det Caxa Generell diskusjon 18 01-10-11 18:02
Motivasjon Hege_ Generell diskusjon 0 09-07-08 21:36
Motivasjon Gine Generell diskusjon 6 27-10-05 00:14

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.