Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tilbake igjen

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-01-09, 15:32   #1
smil!
Medlem

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
smil! er ny på veien

Tilbake igjen

halloen alle sammen!!
prøvde logge meg inn med min opprinnelige loggin men fikk ikke fjernet tickeren eller noe så jeg opprettet meg en ny profil!! kanskje like lurt.. nytt år.. ny start.. ny kamp mot kiloene... og ja fra idag av skal jeg bare smile og tenke positivt!! 2009 er mitt år!!! nå skal så mye endres!! og i allefall alle disse grusomme kiloene.. og denne fæle kroppen skal reduseres kraftig!!
på torsdag starter jeg!! driver og manner meg opp skikkelig nå.. for jeg var mildt sagt lei alt som het fett og slikt etter forrige runde. jeg vet at dette er det som funker for meg! bare så synd det skjedde så mye dritt i livet mitt det siste halve året... men nå er det nytt år og det som skjedde av dårlige ting i fjor er lagt bak meg!!

godt nytt år alle sammen!! og stå på !! vi skal klare dette sammen!!
dette forumet er helt fantastisk!!

smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 15:34   #2
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: tilbake igjen...

Ønsker deg velkommen tilbake og masse lykke til!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 15:34   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Velkommen tilbake og lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 15:38   #4
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 64
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Velkommen! Vi skal støtte deg så godt vi kan - og sammen bekjempe disse kiloene

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 15:43   #5
smil!
Medlem

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
smil! er ny på veien

tusen takk!!

og til gerd: den sida du har laget med oppskrifter og bilder tok jg meg friheten til å legge til i mine favoritter!! så utrolig bra!!

takk

smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 15:45   #6
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Velkommen tilbake Og lykke til med ny start og et godt nyttår

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 15:46   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Helt i orden Håper du får glede av de

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 14:56   #8
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Tilbake igjen

Velkommen tilbake og vi heier på deg. 2009 blir uten tvil ditt år

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tilbake igjen :) Anitra Ketolysekuren 4 28-09-08 02:11
Tilbake igjen! Frac Spørsmål og svar 3 28-07-06 16:04
Tilbake igjen.. ;) TinaF Induksjonen 6 09-08-05 23:29

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.