Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

I ketose-når kan jeg forvente vektreduksjon

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-01-09, 12:41   #1
Kpia
Juniormedlem

Kpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Kpia er på en erverdig vei

I ketose-når kan jeg forvente vektreduksjon

Hei

Jeg har vært i ketose siden mandag, men det ser ikke ut til at vekten rører seg.... Noen som vet hvor mange dager må jeg vente før jeg kan begynne å se at det virker? Alt går veldig bra, formen er fin og jeg er ikke sulten som jeg ellers pleier å være. Hjelp!! Trenger litt motivasjon!!!

Kpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 12:47   #2
danish
Seniormedlem

danish sin avatar

Medlem siden: May 2008
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: I ketose-når kan jeg forvente vektreduksjon

Gi det en til to uker. Har du lite vann bundet i kroppen, vil du ikke gå ned like dramatisk i starten. Lykke til!

In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 13:09   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Dette er individuelt.
I boka står det om dette vedr. de første ukene

Skal se om jeg husker skikkelig:
1. uka bruker kroppen til å tømme glukoselageret og omstille seg.
2-3. uka opplever mange den største nedgangen.
fra uke 4 stabiliserer vekttapet seg

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 13:23   #4
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kpia, her.

Hei

Jeg har vært i ketose siden mandag, men det ser ikke ut til at vekten rører seg....

Ikke vei deg før om en uke igjen, så skal du se det har skjedd mye! Å veie seg dalglig skaper bare forvirring og demotivasjon!

Gammel 22-01-09, 13:25   #5
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Også lurt å følge med på målebåndet - det er flere som har opplevd at vekta står stille, men at kroppen allikevel krymper

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 13:35   #6
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Oh yeah... Glømmer ALDRI den gangen jeg oppdaga at jeg hadde gått sammen 2 cm rundt ANKLENE... Jepp. Anklene faktisk. Men vekta sto helt stille den gitt. Måling er tingen ja.

Veiing: en gang i uka
Måling: en gang i måneden

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye kan man egentlig forvente (i vektnedgang) matitt Spørsmål og svar 3 30-11-08 16:08
Ketose = vektreduksjon? Jabba Spørsmål og svar 16 19-11-08 17:55

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.