Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Hva skjer med kroppen hvis man skeier ut?Nå går jeg på ketolyse, men når (hvis?) jeg når målet mitt og går over på generell lavkarbo, hva vil skje med kroppen og vekten hvis jeg f.eks. tar én dag i mnd hvor jeg skeier ut med en stor godtepose og en pose chips f.eks.? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Hva skjer med kroppen hvis man skeier ut?Vil nå tro at du går ut av ketose da...og at det muligens vil ta dager å komme inn i ketose igjen...så er vel kanskje lurt å tenke gjennom om det er verdt det..å skeie ut slik? Har vært fristet innimellom til å bare feks spise en vanlig sjokolade,men har vel kommet frem til at denne gangen skal jeg klare å gjennomføre det jeg har begynt på. Og tenker jeg etter så er egentlig ikke den sjokoladen så god |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skjer med kroppen hvis man skeier ut?
Når du anser deg for ferdigslanket, og er flink og klarer å vedlikeholde,
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Hva skjer med kroppen hvis man skeier ut?
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skjer med kroppen hvis man skeier ut?Hei Monajenten!
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hadeland
![]() |
Sv: Hva skjer med kroppen hvis man skeier ut?Tok en deilig kafè kjeks på slutten av Ketolysekuren sist (etter ca 3 mnd), og den "ut av meg sjæl opplevelsen" med svimmelhet, kvalme, kaldsvette og hodepine jeg fikk etter den nytelsen gjorde det rett og slett ikke verdt det. Hadde vel ikke kastet meg over sukkergigantene om jeg skulle "skeiet ut", men hadde vel heller valgt pasta eller mat jeg hadde savnet om så. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gen lavkarbo og kaloriteller
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dersom man skeier ut på ketolyse | Bæremæ | Spørsmål og svar | 14 | 19-07-11 00:35 |
Hvor lang tid bruker egentlig kroppen på å brenne ferdig alkoholen i kroppen? | Photobscura | Lavkarbo generelt | 26 | 04-05-08 22:43 |
Hva skjer om jeg skeier ut litt i påsken? | Humle | Ketolysekuren | 26 | 25-03-08 08:14 |
Hva skjer hvis ... | hildabakk | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 13 | 02-06-07 01:04 |
Hva skjer hvis man ikke spiser noe? | Drømmepie | Spørsmål og svar | 6 | 09-10-05 16:52 |