Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Noen som har oppskrift på kakao på ketolyse?Prøvde meg på og søke det opp men fant ikke helt frem til noe... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har oppskrift på kakao på ketolyse?
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein)
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Noen som har oppskrift på kakao på ketolyse?Oh takk skal du ha :-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
![]() |
Sv: Noen som har oppskrift på kakao på ketolyse?jeg lager den veldig enkelt; tar en halvkopp med fløte og en halvkopp med vann. (vel og merke en stor kopp!!) så tar jeg en snau ss med bakekakao. har oppi noen dråper vaniljeessens og litt splenda!! og lar det koke opp mens jeg rører i den. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Gjest
|
Sv: Noen som har oppskrift på kakao på ketolyse?
hvor mange karber regner du det blir? sånn ca? |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Hvor: lørenskog
![]() |
Sv: Noen som har oppskrift på kakao på ketolyse?hei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Hvor: Hedmarken
Alder: 43
![]() |
Sv: Noen som har oppskrift på kakao på ketolyse?Jeg blander vann, fløte og biter med 86% sjokolade og litt splenda, ble kjempe godt og nesten 0 karber, er bittelitt i splendaen og bittelitt i sjokoladen..
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ønsker oppskrift på bra ketolyse-smoothie | Ullabulla | Ketolysekuren | 8 | 20-01-11 21:01 |
Kan noen hjelpe til å regne ut netto KH i Options kakao? | Ann Kristin Sl | Ketolysekuren | 3 | 11-01-09 21:53 |
Har noen smakt Lindt Exellence sin 85% kakao sjokolade? | Tette80 | Ketolysekuren | 4 | 09-05-07 16:53 |
UER Noen som har en oppskrift? | lavendel | Lavkarbo generelt | 2 | 24-04-07 17:19 |
Noen som har en god oppskrift på rekesalat? | stinasol | Spørsmål og svar | 3 | 09-12-06 19:17 |