Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lunsj Har du gode tips til lunsjretter på lavkarbokosthold? Gode erstatninger til den tradisjonelle matpakken? Vi er mange som svært gjerne tar i mot tips. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Østerrike
![]() |
Cupegg - BilderDette er vel engentlig en klassiker for oss som har holdt på i gamet en stund. Her er en litt oppfriskende oppskrift.
Knekk ett og ett egg i et glass og hell ned i formen. Anbefaler å bruke glass da du trenger fingre til å holde kantene litt bort. Krydder over egget. ![]() Dekk til med ønsket ost. Mengden bestemmer du selv, men du trenger ikke mye. ![]() Hvis det er mye pålegg som stikker ut, brett kanten litt inn under om mulig. Inn i ovnen, midten, i ca 10-15min. Følg litt med og litt avhengig hvor bløtt man vil ha egget. ![]() Kan serveres alene eller med noe grønt ved siden av. ![]() Smakte utrolig godt, lett å lage og ser ganske så fancy ut. ![]() Ikke beste bilde, men dere ser et blødkokt egg. Var ca 12min i ovnen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sandnes
![]() |
Sv: Cupegg - BilderÅrh!!! Det så godt ut!!! :-) Hvor lenge tror du at det må stå i hvis det skal være hardkokt?? Sånn skikkelig hardkokt... (Jeg koker egg til de nesten er grønne... hehe)
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Cupegg - BilderDette er like godt om man legger bacon i formen, i stedet for kjøttpålegg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Østerrike
![]() |
Sv: Cupegg - BilderJeg hadde latt de stå ihvertfall 15min, kanskje et par min til, men pass på så de ikke blir helt svarte på toppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Bilder! | Hyper | Lavkarbo generelt | 84 | 22-08-13 12:19 |
Bilder | hanne42 | Lavkarbo generelt | 0 | 07-05-10 14:41 |
Som jeg så ut før (nye bilder) | LenaBeatrice | Mer enn 30 kg overvekt | 26 | 28-07-09 19:03 |
Bilder? | Fridolina | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 13 | 26-07-06 15:00 |