Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Etter kuren

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-05-10, 19:25   #1
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Etter kuren

Jeg begynner å nærme meg den vekta jeg trives med, og merker jeg begymrer meg for hva som skjer etterpå. Vet at det er en bok som heter "Etter slankekuren", men om denne ikke er spesifikt ment for oss på ketolyse, men kanskje noen som lever på 30-40 gram karbo om dagen, så funker jo ikke den for oss. For da blir økningen i karbo betydelig høyere enn vi skal ha...
Man må jo finne en balanse mellom å øke litt på karbo og kutte litt på fettet, men jeg er ikke for light produkter, og jeg tror faktisk disse light produktene har mye å gjøre med spontanabborter ol. ting...Sikkert noen som er uenige, men jeg vil holde meg til "hel" produkter etterpå også.
Noen som vet om denne boken er for oss ketolysere, eller som har erfaring med nedtrapping etter kuren?

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 21:11   #2
Greddy
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 340
Greddy har en fantastisk aura rundt segGreddy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Etter kuren

Torkil har jo gitt ut boken som er beregnet for de som gikk på ketolysekuren
"Etter Slankekuren" Der skal det temmelig stå mange oppskrifter. Og hvis hukommelsen min tjener meg rett så skal du øke 5 gram KH hver uke, ifølge boken. Nå husker jeg ikke hvor den øvre grensen er. Men desverre, etter du har gått ned til ønsket vekt, så kan du ikke gå tilbake til den "normale" kostholdet igjen som du spiste før du gikk på kur, for da vil bare fettcellene fylle seg rask opp igjen.

Når man slanker seg redusere man ikke antall fettceller, men volumet på fettcellene. Det er den bitre sannheten.

__________________


Greddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:31   #3
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Etter kuren

Men før jeg ble gravid og la på meg, så spiste jeg det jeg ville og holdt meg på samme vekta. Men vil liksom ikke prøve det ut og satse på at det funker...

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 22:40   #4
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Etter kuren

Jeg har kjøpt boka, men ikke kommet mer enn noen sider inn i den så jeg vet ikke hva anbefalingene er. Jeg har et håp om å finne meg en gyllen middelvei mellom ketolyse og høykarbo, men hvis jeg merker at suget og matlysten kommer tilbake for fullt så kommer jeg til å leve lkhf etter endt kur også. Så får jeg bare følge ekstra nøye med vekta og se hva jeg kan og ikke kan gjøre, men jeg vil som deg forberede meg godt før jeg gjør endringer i kostholdet. Jeg nekter å legge på meg (fett) igjen.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Problemer med blodprøver etter jeg startet på kuren hønselovisa Ketolysekuren 10 12-10-09 00:14
Holde vekt nede etter kuren janne87 Ketolysekuren 3 10-07-09 21:32
Kolesterolet mitt har steget etter jeg begynte på kuren *pippi m gutt og jente* Ketolysekuren 5 02-05-09 02:07
Etter det som føles som uker av kuren Lovehandle Ketolysekuren 1 04-10-07 12:40
ka skjer etter ketolyse-kuren desperado Ketolysekuren 8 05-06-06 17:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no