Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Fritere dessert..?Jeg skal fritere en camembert til dessert i dag, men jeg er usikker på hva jeg skal bruke til panering? Jeg vil jo ikke ha saltsmak på, så baconsvor etc er utelukket.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() |
Sv: Fritere dessert..?Har du laget dette før (med vanlig panering)? Jeg trodde ikke at det var vanlig å panere camenberten, men skjære den i biter og frityrsteke den som den er.
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fritere dessert..?Popcorn cheese, ekenna? Meir info? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Fritere dessert..?Jeg så det på TV her en dagen. Så kjempegodt ut, og lavkarbo-delux ^^ Det er frityrstekt fast ost, som parmesan, cheddar, manchego eller lignende, og kokken som lagde det kalte det "popcorn cheese". Brukte det i plassen for krutonger på noe som var en variant av gresk salat. Jeg har ikke lagd det enda, men i kveld er kvelden!
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fritere dessert..?Vet noen panerer ting i sesamfrø også, men vet ikke hvordan det smaker på ost |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Fritere dessert..?Tusen takk for svar, jenter |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Fritere dessert..?Ikke prøv å page popcorn cheese! (dumme TV-kokker som får alt til å se så enkelt ut...) Hehe.. ^^
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Nam, dessert! | Bells | Ketolysekuren | 2 | 17-03-11 09:48 |
Dessert | mumlen | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 6 | 18-07-10 11:29 |
Fritere aubergine? | Sissi | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 4 | 10-06-10 22:46 |
Ooopsirolls, noen som vet om man kan fritere den deigen i kasserollen? | miss_chica | Ketolysekuren | 10 | 28-01-09 22:46 |
Går det an å fritere og samtidig beholde fettet sunt? | mofe | Lavkarbo generelt | 5 | 25-01-06 18:57 |