Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 36
![]() |
Ny her, skal velge meg "kur"Hei alle sammen : ) For et fantastisk forum, er veldig positiv til dette: ) Så jeg lurer da på om noen kan hjelpe meg litt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"For det første så vil jeg anbefale det som er lettest gjennomførbart. Dess mindre stress med å lage opplegget dess lettere gjennomførbart. I så måte utelukker jo nesten sukkerindustrien begge to men det lar seg gjøre hvis man prøver. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Haha. Da har jeg lært noe idag og : ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Jeg svarte litt generelt siden jeg ikke har satt meg inn i den der optimal ernæring-greia. Men tanken min er at hvis dette er noe du gjør selv og uten fast oppfølging fra lege så er sjansen større for at du klarer det dess enklere opplegget er. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Ja du har et poeng der. Jeg tenkte å gå på biblioteket og låne et par bøker om begge kurene, så får vi se, kanskje jeg ender opp med å gjøre det samme som deg : ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"
Der må jeg si både ja og nei til deg! Bena mine veier kanskje ikke mer enn for eksempel bena til min storesöster, men jeg har helt klart en större ramme enn henne, vi er omtrent like höye, men jeg har större fötter, större hode, bredere skuldre, bredere hofter et. enn hva hun har fra naturens side. Dette gjör at optimal vekt for oss to ikke vil väre helt den samme.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Du har et poeng Perdita : ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Leste et eller annet sted at beina/skjellettet til et voksent menneske veier mellom 2-4 kg, så det utgjør ikke så mye av totalen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
#9 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Må si eg reagerer stort på at eg person som er såpass høy skal ned til 62 eller enda værre, under 60 kg. Du vil da se sykelig tynn ut vil eg tro. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Selv om du går ned så er det ikke sikkert det er der du ønsker fettet forsvinner, det er det mange som har erfart. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 5-25-70
![]() |
![]() |
#11 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Oi! Er du sikker på at du er 100 cm rundt midjen, og ikke magen? Midjen er (stort sett) det smaleste punktet -et par cm over navelen. Jeg veier noen kg mer enn deg, er lavere enn deg, og er 88 cm om midja, og jeg vil ikke kalle den smal heller ... Måtte bare spørre |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Haha, huff nei selvfølgelig mener jeg i livet, akkurat under navelen. Der er jeg nå 98 cm, så er gått ned to cm den siste uken : ) Liten(ok bitteliten, men likevel) seier : ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Og forresten. Jeg er like høy som min mor, og har nogenlunde samme kroppstype, og hun veide 55 kilo da hun var på min alder, så fantastisk ut, ikke mager i det hele tatt : ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Supermoderator
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Vet du, moren min er også like høy som meg, og veide 48-50 kg da hun var ung. Jeg satser ikke på det, for å si det sånn, hun var heller ikke mager, men nett som en fjær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Ja jeg har ingen tvangstanker om det, men er det jeg har fått trykka inn i hue siden så lenge jeg kan huske. Men nok om det. Jeg bruker nok målebåndet mer enn kiloene ja, er det som er viktigst for meg, vil under 80 cm værtfall. . Håper pent på det : ) Etter myyye arbeid, trening og kosthold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem
Medlem siden: May 2004
Hvor: Lørenskog
Alder: 42
![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Man kan vel si man har kraftig benbygning, er det jeg alltid har sagt om meg selv, men det er jo selvfølgelig musklene som utgjør mye av det. Jeg har alltid vært "sterk", iallefall større muskler enn gjennomsnittet. Noe jeg fikk bekreftet på kroppsanalyse på Sats her om dagen. Har ikke trent styrke på 4-5 mnd, og alikevel viste den at jeg har mer fettfri masse enn hva som er vanlig for jenter på min alder. Jeg er 26 og 166 høy, og fikk 54 kg fettfri masse. Gjennomsnittet ligger på rundt 43-44 kg, så da er det ikke bare fett som gjør meg så tung!
![]() |
![]() |
#17 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Et lite tips bare: I stedet for og satse på en "kur" som du kaller det, så ville jeg innstilt meg på en livsstilsendring med en gang. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
![]() |
![]() |
#18 |
Supermoderator
Ikke noe å skamme seg over |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Photobscura, det er ikke kun snakk om at 70 cm ikke er pent, men overgangen fra 70 cm midje til 100 cm i livet er ganske ekstrem, så det ser ut som jeg har en svær valk under livet, nesten som de kjolene du så i gamle dager, med svære svære hofter. Jeg kunne omtrent sett slik ut om jeg tok på meg en normal kjole: http://www.wasmi.net/archives/elizcost.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() |
Det kalles timeglassfigur, vär stolt av den!
![]() |
![]() |
#21 |
Supermoderator
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Jeg har alltid ønsket meg mer former, så det går vel på det |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
![]() |
Sv: Ny her, skal velge meg "kur"Perdita, jeg er glad for at jeg opprinnelig har "timeglass"figur, men det er jo liksom ikke det lenger nå, fordi hoftene har liksom gjort det helt ute har proposjon eller hva det heter. Huff. : ) Men så fort jeg har fått vekk noen cm så er jeg nok fornøyd : ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Supermoderator
Det er godt å høre! Jeg tillater meg å sitere Dr Phil; "You can't change what you don't acknowledge". |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
![]() |
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvilket "snop" kjøper du når du skal kose deg i helgen? | *pippi m gutt og jente* | Ketolysekuren | 21 | 01-04-09 08:38 |
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 29-08-08 10:59 |
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? | cilemora | Lavkarbo generelt | 7 | 01-01-08 01:41 |
Hvordan skal man unngå å gå opp i vekt etterman har gått på "heksepulver" | Tidligere bruker | Lavkarbo generelt | 5 | 30-11-04 09:42 |