Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hva spiser du når du skal kose deg?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-05-09, 17:29   #1
maxima
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2009
maxima er på en erverdig vei

Hva spiser du når du skal kose deg?

Jeg er så snopesyk, før jeg slanka meg så spiste jeg sjokolade og andre godiser flere ganger i uken, kanskje daglig.
Nå er jeg så redd for å putte slikt i munnen, får bare dårlig sammvittighet ut av det.
Men hva spiser du når du skal kose deg?
Jeg er glad i frukt\nøtter\grønnsaker..Nøtter er ikke så veldig sunt??
Har slukt en tur miks med sjokolade for ikke så lenge siden (Den inneholder faktisk mindre KCAL enn den med frukt?!) men den inneholdt altfor mye uansett.
Frukt og grønnsaker blir kjedelig i lengden - rett og slett.
Noe snacks du vil anbefale? Som man helst ikke legger på seg ut av med en gang.
Noe digg

Gammel 08-05-09, 18:02   #2
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva spiser du når du skal kose deg?

Vanskelig og anbefale hva du kan kose deg med når du ikke har noe kostholdsfilosofi.
Jeg går på ketolysekuren og passer jeg på å spise nok fett i løpet av dagen så blir jeg overhode ikke snopesjuk… søtsuget forsvant rimelig fort. Enkelte får et fortsatt søtsug om de bruker søtningsmiddel.
Sukkerfritt godteri inneholder ofte søtningsmidler som enkelte får mageproblemer av, som for eksempel maltitol.
Noen spiser litt nøtter mens for noen så stopper vektnedgangen når de spiser nøtter. For de som er på lavkarbo så kan man spise noe bacongull, fete oster, osteskiver og kjøttpålegg rullet sammen, baybell, rå grønnsaker og rømmedipp…
Sukkerfri gele, for eksempel Heistad, halver mengden vann og ha i en boks pisket krem så har du fromasj.
Frukt inneholder masse fruktsukker og i noen lavkarbo kostholdsretninger skal man holde seg helt unna mens andre retninger kan man spise det i beskjedne mengder.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilket "snop" kjøper du når du skal kose deg i helgen? *pippi m gutt og jente* Ketolysekuren 21 01-04-09 08:38
Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen? miss_chica Ketolysekuren 57 30-01-09 19:39
Hva spiser dere når dere skal kose dere? Lisekir Dr Lindbergs 11 24-04-08 09:08
Hva skal jeg gjøre, spiser jeg riktig? joggebukse-jenta Ketolysekuren 13 03-02-08 21:23
Idag skal jeg kose meg! AltforStor Ketolysekuren 5 18-08-07 21:42

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.