Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
Poster gammel tråd på nytt!Usikker! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poster gammel tråd på nytt!For å finne ut hvor mange karbs du spiser må du nesten veie dette selv og se på innholdsfortegnelsen, kanskje det kan være en ide å lese noen av bøkene til fedon? Det er jo en livsstil og ikke en kur som mye annet her inne kan være |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
Sv: Poster gammel tråd på nytt!Takk:-) jeg merker jo at vekta går langsomt ned, så da gjør jeg jo noe riktig. Men det hadde vært kjekt å vite om jeg kunne spist annerledes på noen måte. Skal sjekke ut Fedon-bøker, er nok mest i min gate ja! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poster gammel tråd på nytt!Ja skjønner den, men vil ikke gi den noen råd som kanskje kan være feil, derfor anbefaler eg deg å lese litt så kanskje du får den inputen du søker. Og du kan nok helt sikkert øke litt på karbsene og bruke fullkornspasta og fullkornsris til måltidene hvis det er ønskelig. Men husk da å gjøre det gradvis |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvordan poster jeg et nytt innlegg? | søt uten sukker | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 12 | 04-05-08 16:57 |
får ikke e-poster om svar | *Tulla* | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 2 | 12-04-05 23:53 |