Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Treningsklær, ikke for tjukkaser

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-06-09, 00:27   #1
gunneli66
Nytt Medlem

gunneli66 sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Nord-Trøndelag
gunneli66 er på en erverdig vei
Unhappy

Treningsklær, ikke for tjukkaser

Akk, ja........det er visst ikke meningen at store mennesker skal trene, i alle fall ikke i full offentlighet. Hvis du er tjukk, da finnes det nesten ikke treningsklær som skjuler et par bilringer eller to.
Var innom sporten her en dag, og den største treningsoverdelen jeg fant i damestrørrelse var en rosa liten greie i str. 42, stram og ettersittende, og aldeles upassende for en dame - som riktignok ER 42 i år - men det holder langt fra i størrelse. Sukk........

gunneli66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Inspirert av Atkins, Lindberg og Grete Roede, men tilpasser etter hva jeg synes fungerer for meg Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 07:26   #2
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Treningsklær, ikke for tjukkaser

Da jeg hadde et stort forbruk av komfortklær, gikk jeg ofte i herreavdelingen på H&M eller noe sånt. Da fikk jeg størrelser som var passe.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 08:20   #3
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Å ja, kjenner meg igjen.. Jeg tviholder på de få plaggene jeg faktisk har funnet, for det er søren meg ikke lett å finne nye..
Er det Rönisch som liksom skal ha klær for større også? De er FORTSATT like ettersittende, og koster en liten formue!!

(på lindex har de faktisk noen trenings t-skjorter i litt større størrelser som ikke koster skjorta)

Gammel 16-06-09, 09:13   #4
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Hva med Spar Kjøp?

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 09:23   #5
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Zizzi har fått noen ganske tøffe treningsklær i svart og rosa nå, men de var ikke superbillige.
Jeg bruker postordre for alt det er verdt jeg, Ellos, Josefssons og Sportmann. Eller Catalogue.no, som er outlet for Ellos, Josefssons og LaRedoute. Fått tak i treningsbukser til 25 kr og sånn..

Gammel 16-06-09, 11:57   #6
Nannah
Seniormedlem

Nannah sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 65
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Endel av stormotebutikkene har et merke som heter All size som jeg er veldig fornøyd med...det er ikke billig men klærne har god kvalitet så du har dem lenge

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 12:22   #7
Homer Simpson
Medlem

Homer Simpson sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 57
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sportmann er billig og bra
http://sportman.no/psnweb/default.aspx

Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 18:14   #8
Tutte
Medlem

Tutte sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Tutte er på en erverdig vei

Støtter de over her, Sportmann har godt utvalg til fine priser

Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 18:44   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Eller Catalogue.no, som er outlet for Ellos, Josefssons og LaRedoute. Fått tak i treningsbukser til 25 kr og sånn..

Finner ikke denne siden, altså catalogue.no ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 20:15   #10
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Finner ikke denne siden, altså catalogue.no ...

Jeg var visst litt vel avansert i skrivemåten der Prøv catalog.no

*note to self: Teste linker før publisering!*

Gammel 16-06-09, 20:26   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Jeg var visst litt vel avansert i skrivemåten der Prøv catalog.no

*note to self: Teste linker før publisering!*

Og jeg kunne kanskje brukt fantasien litt før jeg ga opp . Men takker! Enn om ikke treningsklær er på ønskelisten min, så setter jeg alltids pris på billige ting!

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 16-06-09, 21:13   #12
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Enn om ikke treningsklær er på ønskelisten min, så setter jeg alltids pris på billige ting!

Treningsklær passer ypperlig til å krype oppi sofakroken med en regnfull søndag også...

Gammel 16-06-09, 21:15   #13
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Ikke lett å finne store sposrtsklær nei, men sportmann har, og godt utvalg også synes jeg.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 21:36   #14
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

:sjokk: Synes det var dårlig utvalg hos sportmann, fant ingenting jeg kan tenke meg...

Jeg har kjøpt et par bukser på XLNT hos KappAhl som jeg bruker som treningsbukser. Svarte, litt sånn collegaktig stoff (er vel bomull med litt stretch i), og som holder seg i vask og som ikke blir ute av fasong/ blir kne på om man setter seg ned i dem. Og, så har jeg noen topper kjøpt på BIB på H&M, som også er gode i stoffet og som tåler vask etter vask. I tillegg så har jeg collegejakke og t-skjorter fra Adidas, de går godt opp i størrelse, og er også av en sånn kvalitet som er mulig å vaske igjen og igjen.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 21:52   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Treningsklær passer ypperlig til å krype oppi sofakroken med en regnfull søndag også...

Eller en utvaske bomullsbukse og en utslitt t-skjorte

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 16-06-09, 22:49   #16
Mrs_Maya
Juniormedlem

Mrs_Maya sin avatar

Mrs_Maya er på en erverdig vei

Jeg fant til og med en treningsbukse på Europris! Str. XL, men selvfølgelig er den beregnet på mannfolk, så den var alt for lang i bena. Men heldigvis var det strikk nederst på leggene, så jeg kunne stramme dr. Så gikk jeg ihvertfall ikke på buksa med halve foten! Kosta under kr. 150,-

Litt stram rundt lårene, men håper det endres om ikke så lenge!

Mrs_Maya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 23:15   #17
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Danskene har skjønt det Carite Sport
Mx-sport er forhandler av Carite, vet at en kan få kjøpt bukser på Sport1 også.
Anbefales normale størrelser.

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 23:42   #18
Sepia
Medlem

Sepia sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nær Bergen
Sepia er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av nomma, her.

Danskene har skjønt det Carite Sport
Mx-sport er forhandler av Carite, vet at en kan få kjøpt bukser på Sport1 også.
Anbefales normale størrelser.

Signerer denne! Gode størrelser og god kvalitet!

Sepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 09:14   #19
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Wow, de hadde jo tilogmed løse t-skjorter?!?!
Kudos til de!

Gammel 17-06-09, 18:47   #20
gunneli66
Nytt Medlem

gunneli66 sin avatar

Hvor: Nord-Trøndelag
gunneli66 er på en erverdig vei

Tusen takk for mange flotte tips. Nå skal jeg surfe litt og shoppe på nett.....håper ferielønna holder

gunneli66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Inspirert av Atkins, Lindberg og Grete Roede, men tilpasser etter hva jeg synes fungerer for meg Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 22:19   #21
Alkazelters
Seniormedlem

Alkazelters sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Tjukkaser er jo ofte tjukkaser blant annet fordi de ikke liker å trene. Derfor kan jeg tenke meg kundegrunnlaget for "treningstøy størrelse presenning" på generell basis er ganske dårlig.

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 23:01   #22
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Alkazelters, her.

Tjukkaser er jo ofte tjukkaser blant annet fordi de ikke liker å trene. Derfor kan jeg tenke meg kundegrunnlaget for "treningstøy størrelse presenning" på generell basis er ganske dårlig.

Militært knappetelt, er det noe?

Men seriøst, det er en utdatert oppfatning. Jeg har trent en god del både da jeg var større og mindre enn nå. Ble ikke tynne av det, før jeg skjønte karbe-tingen.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fungerer ikke ketolyse på meg? Har jeg ikke nok fett på kroppen? KetoLinen Ketolysekuren 19 19-07-10 09:40
Matlei, blir ikke mett, spiser ikke nok Mellon Lavkarbo generelt 1 27-04-09 10:26
Ikke vært i ketose på 2 dager og har ikke spist over 15 gram karber Stellamor Ketolysekuren 8 30-03-09 16:36
Teller ikke TE som en del av den daglige vannmegden? Hvorfor ikke? SkinnyToBe Ketolysekuren 24 23-09-07 21:53
[Mail-Virus] Ikke åpne vedlegg du ikke har bedt om! HP Informasjon 3 10-06-05 10:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.