Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Ah, overspising av lavkarbobrødJeg har bakt lavkarbobrød idag; Karin sitt. Og spist tilsammen 5 skiver av dette idag, dynka i Jarlsberg-og Greddost, kalkunpålegg og litt smør + agurk. To til frokost og tre til kvelds, i tillegg har jeg spist 1/2 kylling + salat til middag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
![]() |
Sv: Ah..overspising av lavkarbobrødTror ikke det finnes noen fasit på det. Hos noen stopper vekten opp når de spiser lavkarbobrød, mens hos andre har det ingenting å si.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Ah..overspising av lavkarbobrødDu teller det med i karboregnskapet ditt.Jeg spiser lavkarbobrød hver dag, det er en naturlig del av kostholdet mitt som jeg koser meg med sammen med all den andre gode lavkarbomaten!! Sist redigert av aslaug : 26-07-09 kl 20:49. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 5-25-70
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Ah, overspising av lavkarbobrødFøler meg litt bedre nå, etter å ha veid meg i dag morges |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Overspising, underspising og genetikk | Chunky | Lavkarbo generelt | 17 | 18-03-11 23:09 |
Dårlig av overspising? | niomi | Spørsmål og svar | 3 | 04-08-08 23:55 |
Overspising, spesielt ett kvinneproblem ... | SjokoMons | Andre bøker | 8 | 26-03-08 11:32 |
Overspising pga ketolysebrød! | Clarissa | Ketolysekuren | 29 | 04-03-08 17:31 |