Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Muttern på <20KH kur, fattern sliter!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 31-08-09, 12:00   #1
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Muttern på <20KH kur, fattern sliter!

Begge kunne jo miste 15-20 kilo uten at det gjorde noe.
Muttern er nå på kur, skikkelig seriøs. Er kommet til "aaaaa oppskrifter på ting for jeg begynner å bli matlei"-stadiet Fattern er ikke helt med.
Og han får jo hennes mat, gjerne, til middag og slikt. Og han digger lollypopbrød. Men enten så ligger han på kanten til ketose, eller godt over, og går da opp! Han er kanskje på gli, men "vil ikke være så ekstrem"...
Ser at det er kjipt at han ikke får spise snadderet muttern inntar, bare fordi han tar seg en frukt, liksom... Noen med erfaringer? Jeg har bedt ham være litt detektiv i de nærmeste dagene, og se om han finner ut hvor han får sukker ifra.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 13:16   #2
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Muttern på <20KH kur, fattern sliter!

Sambo er på samme greia. Han klarer ikke ligge unna frukten, litt juice i ny og ne, og spiser ellers som meg på ketolyse. Har dyttet på han LCHF på 3 minutter-brosjyren, så han hvertfall skal ha en påminnelse...

Gammel 31-08-09, 19:38   #3
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Går han opp da Carisma?

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 20:36   #4
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Går han opp da Carisma?

Nei, men han raser ikke akkurat ned heller... Men han har begynt å trene, så han har endret kroppen endel.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg sliter Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 32 05-05-11 22:21
Sliter ... joggebukse-jenta Ketolysekuren 8 19-02-08 18:09
Ja, jeg sliter MizzEve Ketolysekuren 9 23-08-07 09:10
Sliter... villebill Ketolysekuren 2 02-04-07 12:59

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.