Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Ølpølser?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-10-10, 19:04   #1
Moogie
Seniormedlem

Moogie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 46
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill
Question

Ølpølser?

Slike lange tynne ølpølser som står ved siden av ølet i butikkene. Er de ok på lavkarbo/ketolyse som snaks? Kom på at jeg liker jo dem veldig godt! Og leste på innhold og det står jo under 1% karbo dvs bare 0,5 gr. pr. pølse. Også var det ok med fet i dem også. Eller hva sier dere?

Gammel 25-10-10, 19:08   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ølpølser?

Det er snaddermat det!! Har det ofte med meg i veska... Som nødproviant.

Gammel 25-10-10, 19:21   #3
Moogie
Seniormedlem

Moogie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 46
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

det er jo akkurat det jeg tenkte på: nødproviant som er superenkel å ha med vesken At jeg ikke har kommet på det før!

Gammel 18-10-11, 14:03   #4
ireile79
Medlem

ireile79 sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Saltnes, Råde
ireile79 er på en erverdig vei

De er jo helt geniale! Spiste et par sånne på dansketur i helgen og skal si det var ei jente som ikke sprakk på noe annet enn alkoholen og et par ruter Cavalier sjoko

ireile79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 14:15   #5
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Ölkorv er min redning på tur i sverige. Nå bor vi ikke så langt unna grensa, så det blir en turer, for eksempel er nærmeste greie badeplass i svergie, så da drar vi dit med ungene. Og da stopper jeg innom butikken og kjøper korv og ramlösa! Skikkelig digg sommermat altså!

Som regel er det bra fordeling på fett og protein i pølsene, men obs på saltet som kan få kroppen til å binde vann, men vann er vann og ikke farlig. Det spiller ingen rolle om man går opp i vannvekt, for det er fettet som spiller mest rolle.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 14:18   #6
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Ååååå jeg hadde glemt at disse eksisterte *løper og kjøper*

Gammel 18-10-11, 14:37   #7
Engledans
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Jeg var i sverige forrige uke, og da var lunsjen min 2 ølpølser og en boks fetaost og oliven

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.