Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Smil til verden ...

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-08-09, 21:28   #1
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Smil til verden ...

og verden gliser tilbake

Har den siste uka praktisert følgende enkle øvelse;
Starter hver dag med å gi meg selv et stoooort smil i speilet . Følte meg skikkelig teit de første dagene, men så skjedde noe fantastisk! Smilet kom av selv selv, og jeg smiler mye mer i løpet av dagen enn det jeg gjorde tidligere. Føler også at jeg er mer positivt innstilt til mine omgivelser, selv ovenfor de jeg ikke er "bestekompis" med. Skal opprettholde denne øvelsen i tida framover, da det er interessant å se om dette faktisk fører til noe positivt på lang sikt eller om det bare fungerte denne uka pga at jeg var i generelt godt humør.

Så til alle dere som fortsatt har ferie
Til alle andre, keep on smiling

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 19:59   #2
jvb
Seniormedlem

jvb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 48
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Smil til verden ...

Er min erfaring også =)

Artig at hvis man sender et varmt smil til folk man passerer på gata, så er det noen få som ser skikkelig sjokkert og overrasket ut mens de fleste smiler hyggelig tilbake. Så det smitter og skaper reaksjon :)

Gammel 24-09-09, 07:06   #3
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem

SunnhetMedSirrup sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Er min erfaring også =)

Artig at hvis man sender et varmt smil til folk man passerer på gata, så er det noen få som ser skikkelig sjokkert og overrasket ut mens de fleste smiler hyggelig tilbake. Så det smitter og skaper reaksjon

ja!

Gammel 24-09-09, 11:12   #4
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Smiler fortsatt jeg, og nå er det blitt helt naturlig også

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
lykke, positiv

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nye smil Adelaide Spørsmål og svar 12 26-01-09 08:02
Sult i verden, Fedme i verden,kjøtt og korn Goggen Generell ernæringsdebatt 1 06-02-08 22:17
Smil! Marianne Livets lyse side 1 18-05-05 19:11
Smil Gamla Generell diskusjon 3 21-01-05 01:51

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.