Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Har jeg tabba meg ut? fryst mat...

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-09-09, 22:58   #1
Seba-stina
Medlem

Medlem siden: May 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 43
Seba-stina er på en erverdig vei

Har jeg tabba meg ut? fryst mat...

Jeg laga blomkål- og broccoligrateng i går, med skinke, sånn at det ble en hel rett.
(Blomkål, broccoli, kremfløte, egg og ost + skinke)

Når det var ferdig i ovnen, så lot jeg det stå på benken til det var blitt kaldt, og da satte jeg det i fryseren.
Holder det seg? Evt hvor lenge?
Så i den andre frysetråden at noen skrev om noe du kunne fryse så lenge du droppa ostegratineringen... Har jeg tabba meg ut da, ved at jeg frøs med ostegratineringen?

Også har jeg laga kålrotstappe, med en skvett fløte. Putta den i fryseren nå - hvor lenge holder det seg da?

*litt flau*

Seba-stina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, er ikke på tellingen for tiden. Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 22:59   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Har jeg tabba meg ut? fryst mat...

Opprinnelig lagt inn av Seba-stina, her.

Jeg laga blomkål- og broccoligrateng i går, med skinke, sånn at det ble en hel rett.
(Blomkål, broccoli, kremfløte, egg og ost + skinke)

Når det var ferdig i ovnen, så lot jeg det stå på benken til det var blitt kaldt, og da satte jeg det i fryseren.
Holder det seg? Evt hvor lenge?
Så i den andre frysetråden at noen skrev om noe du kunne fryse så lenge du droppa ostegratineringen... Har jeg tabba meg ut da, ved at jeg frøs med ostegratineringen?

Også har jeg laga kålrotstappe, med en skvett fløte. Putta den i fryseren nå - hvor lenge holder det seg da?

*litt flau*

Ville ha spist den innen et halvt år jeg

Gammel 25-09-09, 23:25   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Det går helt fint å fryse med ostegratineringen. Osten kan bli litt rar ved opptining, men det smaker like bra!

Fryser blomkålmos med smør og fløte, jeg! Går helt bra!

Gammel 26-09-09, 00:21   #4
Seba-stina
Medlem

Takk Da går det nok bra! Driver og lager div. som kan fryses sånn at det blir lettvint når jeg begynner å jobbe igjen etter permisjon

Seba-stina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, er ikke på tellingen for tiden. Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 00:24   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Veldig greit med noe på lur!
Kommer alltid dager der man ikke har tid eller ork til å lage mat!

Gammel 26-09-09, 00:30   #6
Seba-stina
Medlem

Jep, og med en liten utålmodig fyr er det ikke lett å stå over grytene etter jobb..

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lakseburger fra Fryst Anom Ketolysekuren 9 31-08-10 22:32
Noen som har fryst kaken "Black sunday"? Stellamor Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 15-02-09 22:54

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.