Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 36
![]() |
Å ikke spise frokostDere som går ut av døra om morgenen uten å spise frokost, er det slik at det ikke har i dere noenting? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Hvor: Berkeley, USA
![]() |
Sv: Å ikke spise frokostJeg klarer aldri å spise før et par timer etter jeg har stått opp. For tiden spiser jeg to eggostelapper med kremost og salami i 11-tiden og lunchsalat rundt tre. For meg funker det iallefall, sånn metthetsmessig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: South Beach
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å ikke spise frokostHvis du er sulten om morgenen skal du spise. Jeg er aldri sulten, bare kvalm når jeg står opp. Så det er faktisk så og si umulig å spise noe den første timen hvertfall. Jeg spiser da når jeg kommer på jobb, for det er da jeg begynner å bli sulten.
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Alder: 40
Sv: Å ikke spise frokostJeg har aldri vært spesielt sulten om morgenen, men prøver å få i meg noe, selv om det bare skulle være et par skinkeskiver - har altfor lett for å falle i "ett måltid om dagen"-rutinen, og det tror jeg ikke har vært bra for meg
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Alder: 36
![]() |
Sv: Å ikke spise frokostJeg tenkte i morges at det å spise om morgenen på mange måter kan være som å sitte i sofaen og spise potetgull mens man ser på tv - en vane. Og at det å spise frokost er så innprentet i oss at dersom man motstrider det blir man stemplet som avvikende. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Sv: Å ikke spise frokostOg det er jo litt godt å kjenne følelsen av å være ordentlig sulten innimellom også, så lenge man ikke bare venter med å spise til den går over
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#7 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Sv: Å ikke spise frokostSamme her, spiser kun når jeg er sulten. Har for meg selv nesten slutta å kalle måltidene ting, for hva noen anser som middag kan jeg like godt spise til frokost |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: May 2006
Hvor: Vestfold
Alder: 56
![]() |
Sv: Å ikke spise frokostJeg er et utpreget frokostmenneske. Må ha mat med en gang om morgenen, ellers blir jeg kvalm.
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Hvor: østfold
![]() |
Sv: Å ikke spise frokostjeg spiser frokost altid, og så neste måltid 4-12 timer senere. alt fra deg til dag.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva kan jeg spise og ikke? | Mom81 | Spørsmål og svar | 10 | 27-08-09 06:47 |
Frokost eller ikke før morgentrening | Fast-i-fisken | Trening | 2 | 20-03-09 17:41 |
Hva er bra eller ikke bra å spise? | Bambolona | Spørsmål og svar | 3 | 18-01-09 00:45 |
Frokost ikke dagens viktigste måltid? | isabella | Lavkarbo generelt | 12 | 22-10-08 15:29 |
Er det greit å ikke spise frokost? | Dolly | Ketolysekuren | 8 | 16-04-07 18:54 |