Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Litt trist i dag...Har holdt på med lavkarbokosthold i drøye tre uker. Gikk ned 2,4 kg første uka, og 0,5 kg i andre uka. I dag har vekta derimot gått opp med 300 gram??? Måler meg også, og har gått inn i cm de første to ukene, men i dag er det stillstand også her, har til og med gått OPP to cm over magen...??? Har mensen, men syns det høres ut som en dårlig unnskyldning å bruke det som grunn. Føler litt at dette er i ferd med å bli som alle de andre gangene jeg seriøst har forsøkt å gå ned i vekt, at jeg går ned litt i begynnelsen, men så stanser det... Og det gjør meg litt trist! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF, med ketogene perioder
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt trist i dag...Helt vanlig at man går opp i forbindelse med mensen, så senk skuldrene, finn frem smilet, nyt all den gode maten og det faktum at det snart er vår |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt trist i dag...måler jeg magen om morran og så om kvelden igjen kan det faktisk skille 7, cm |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() |
Sv: Litt trist i dag...Ikke mer enn 2 cm større ved mensen, gratulerer. Har aldri selv målt forskjellen, men jeg ser med det blotte øye at vi snakker mye mer enn 2 cm større ved mens. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Solbergelva
![]() |
Sv: Litt trist i dag...Å dette var god lesing og oppmuntring for meg folkens :-) jeg har nemelig holdt på like lenge som Anne Lisen og så stoppet det bare. startet 11/2 og gikk ned 9,5 kg de første 2,5 ukene og så plutselig stoppet det forrige uke og gikk 1,5 kg opp :-( Nå står det bare stille og er en tanke opprådd på hva jeg ikke gjør riktig. Jeg vet at jeg sliter med å få i meg nok fett selv om jeg føler at jeg pøser på. Mine måltider pr dag ser omtrent slik ut. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt trist i dag...2-3 kilo opp ved mensen er vanlig for meg, samme hvor flink jeg er med kostholdet, tror det er mye vann, for det forsvinner alltid litt ut i mensen, eller rett etterpå. Da har jeg som regel ett vektras.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Åh så trist da | MiLLiliLLi | Lavkarbo generelt | 7 | 28-01-10 19:11 |
Trist ... | Hette | Generell diskusjon | 4 | 17-01-10 22:02 |
Uff så trist (til ettertanke) | Melania | Generell diskusjon | 4 | 13-03-06 13:30 |
En trist historie? | Anne | Generell diskusjon | 11 | 26-04-04 14:59 |