Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Farris, Bonaqua, vann osv.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-11-09, 13:33   #1
Panterpia
Medlem
 
Panterpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordlenning
Innlegg: 71
Panterpia er på en erverdig vei

Farris, Bonaqua, vann osv.

Hvor mye vekt bør jeg egentlig legge i å drikke en del farris? Jeg liker Bonaqua mye bedre.....selv om jeg vet at den ikke inneholder samme mengder salter og mineraler.

Drikker en god del rent vann da - og så tenker jeg litt på de stakkars tennene som får syrebad hver gang man hiver inn på farris o.l.

__________________


My Weight Chart:
>
Panterpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - fri meg fra kroppsfettet :) Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 13:40   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Farris, Bonaqua, vann...osv.

Jeg kan rett og slett ikke fordra Farris og har ikke drukket en dråpe så lenge jeg har holdt på med lavkarbo!
Du får vel heller salte maten bittelitt mer om du mener du trenger mer salt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 13:41   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Du MÅ ikke drikke farris. Det er bare det at i starten forsvinner mye væske og avfallstoffer fra kroppen. Da kan det være lurt å få i seg salt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 21:32   #4
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Jeg blander Farris med litt Fun Light....kjempegodt sånn innimellom når jeg er møkklei vann.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 21:48   #5
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Farris er som kaffe, man liker det ikke før man venner seg til det.... jeg liker det nå jeg

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 21:57   #6
Anom
Seniormedlem
 
Anom sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
Innlegg: 595
Anom er på en erverdig vei

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Ser Panterpia nevner syrebad for tennene.
Søstera mi har sånn sodastreamer. Tilsetter bare kullsyre i kjøleskapskaldt vann. Deilig!
Tviler på at det er mye syre i det om det blir tilsatt kullsyre på denne måten(?)

Vannet får faktisk en god saltsmak av bare kullsyra også, så jeg vurderer faktisk å kjøpe meg en sånn maskin sjøl.

Anom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 22:05   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Jeg tror ikke kullsyre er skadelig for tennene. Det har aldri jeg hørt i alle fall. Nå drikker jeg ikke så ofte farris, fordi det er dyrt når jeg ellers har så stort vannbehov.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 22:10   #8
Anom
Seniormedlem
 
Anom sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
Innlegg: 595
Anom er på en erverdig vei

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Er rart om det gjør det. Det er jo bare vann som er tilsatt luft.

Anom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 22:11   #9
The Cat
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 53
Innlegg: 84
The Cat er på en erverdig vei

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Enig med Photobscura, tror ikke det er kullsyren som er farlig for tennene, men alt det andre de har i annen "brus"

__________________
På'n igjen



The Cat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarb Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 22:14   #10
Anom
Seniormedlem
 
Anom sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
Innlegg: 595
Anom er på en erverdig vei

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Ja, sant nok.

Anom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 09:55   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Jeg drikker Taffelvann fra Rema når jeg trenger variasjon fra vannet. Den er mindre salt enn farris, og passer derfor bedre å tilsette ting i. Favoritten min er en neve forsne bringebær, da smaker det ordentlig bringebærbrus!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 10:21   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Ja, sånn forresten apropos det med syre. Jeg kom til å tenke på at faren min, sjølveste Farris-friken drikker en til to halvannenlitere blå eller gul om dagen! Og det har han gjort så lenge jeg kan huske. Nå blir dette veldig anekdotisk, ettersom min familie på farssiden har helt eksepsjonelt sterke tenner (hvilket jeg heldigvis har arvet!), og han har aldri hatt et eneste hull!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 10:29   #13
Panterpia
Medlem
 
Panterpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordlenning
Innlegg: 71
Panterpia er på en erverdig vei

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, sånn forresten apropos det med syre. Jeg kom til å tenke på at faren min, sjølveste Farris-friken drikker en til to halvannenlitere blå eller gul om dagen! Og det har han gjort så lenge jeg kan huske. Nå blir dette veldig anekdotisk, ettersom min familie på farssiden har helt eksepsjonelt sterke tenner (hvilket jeg heldigvis har arvet!), og han har aldri hatt et eneste hull!

Hm - jeg var sikker på at Farris var like surt som Bonaqua, men det er det altså ikke. Jeg fant en tabell for de som er interesserte:
http://www.tannpleier.no/index.php?I...tent&task=view

Da blir det vel mer farris fremover istedet

__________________


My Weight Chart:
>
Panterpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - fri meg fra kroppsfettet :) Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 10:41   #14
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Opprinnelig lagt inn av Panterpia, her.

Hm - jeg var sikker på at Farris var like surt som Bonaqua, men det er det altså ikke. Jeg fant en tabell for de som er interesserte:
http://www.tannpleier.no/index.php?I...tent&task=view

Da blir det vel mer farris fremover istedet

Det er jo Bon Aqua Lemon som står der, ikke naturell. På samme måte er det antakelig bare naturell Farris, ikke de smakstilsatte som står der. Eller misforstår jeg noe nå?

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:25   #15
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Opprinnelig lagt inn av Filakia, her.

Det er jo Bon Aqua Lemon som står der, ikke naturell. På samme måte er det antakelig bare naturell Farris, ikke de smakstilsatte som står der. Eller misforstår jeg noe nå?

Farris Lemon står litt lengre ned. 5,2

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:23   #16
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Farris Lemon står litt lengre ned. 5,2

Ja, men ingen naturell Bon Aqua, det var poenget mitt.

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 11:09   #17
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Farris, Bonaqua, vann osv.

Åja, beklager, da misforsto jeg

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
BonAqua og Farris Bris girl Lavkarbo generelt 2 19-06-09 07:49
De **** BonAqua-flaskene! Bee Ketolysekuren 7 16-05-07 20:59
Regner dere farris med som antall liter vann i løpet av en dag? Tette80 Ketolysekuren 5 24-04-07 18:14
Bonaqua og läkerol. hildabakk South Beach 3 12-05-06 15:23
Farris Miriel Induksjonen 3 27-07-05 11:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no