Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Går opp i vekt ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-12-09, 14:48   #1
Piumen
Nytt Medlem

Piumen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Kirkenes.
Piumen er på en erverdig vei

Går opp i vekt ...

Jeg har nå vært på ketolysekuren i fire uker...
Og jeg har ikke gått ned noe. Jeg har faktisk gått opp to kilo.
Jeg har brukt stixene som jeg har hatt utslag på hele veien.
Nå begynner jeg å tvile litt på hele kuren..

Jeg har lavt stoffskifte, går på levaxin. Og jeg har operert bort galleblæra. Har dette noe å si? Hva annet kan gjøre at jeg går opp selv om jeg har utslag på stixene?

Piumen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 18:29   #2
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Går opp i vekt ...

Lav forbrenning kan forklare manglende vektnedgang, men det er vanskelig å gi noen råd når man ikke vet noe om deg, om det er mye du vil gå ned, hva du faktisk spiser, hvor ofte, mengden.. Nå har du holdt på akkurat lenge nok til at forbrenningen burde komme igang (tok ca 4 uker hos meg, før fettprosenten min begynte å synke). Kanskje det "skjer noe" nå fremover
Hilsen en eks-pasvikdøl

Gammel 04-12-09, 22:53   #3
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Går opp i vekt ...

HVIS du var utrent før kuren, men startet med trening sammen med kuren- er det sannsynlig at du går opp- før du går ned- pga muskelbygging

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 14:32
Å gå ned i vekt antikarb Generell diskusjon 1 01-08-08 12:25
Går jeg ned i vekt? Christine123 Ketolysekuren 3 12-03-08 06:50
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.