Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Pannekaker/lapper uten eggeplomme, kun eggehvite, godt?Jjeg er ikke glad i eggesmak,men vil gjerne ha i meg proteiner fra egg, så jeg lurte på om det er mulig å lage pletter av eggehviter bare, pluss andre ingredienser. Noen som har prøvd? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaker/lapper uten eggeplomme, kun eggehvite, godt?Spennende! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moseberg
![]() |
![]() |
#3 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Pannekaker/lapper uten eggeplomme, kun eggehvite, godt?Tror man skal stivpiske eggehviter, men har ikke peiling. Og cc er best uten klumper i dette, sikkert men kan jo ogås gnis med gaffel. Jeg prøvde nemlig ¨å lage lavkarboknekkebrød med egg og cc (+annet)og det ble grusomt fordi egget var ikke ordentlig blandet med cc'n da det jo ikke var skikkelig sammenpisket. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Nå er jeg lei av å lage eggete pannekaker/lapper | aldrimerjollycola | Spørsmål og svar | 8 | 12-02-09 11:02 |
Godt brød uten gjær (ikke veldig lav på karber) | mofe | Bakst | 2 | 29-11-08 11:31 |
Noen som kan anbefale et godt brød uten for mye karber? | SIS | Spørsmål og svar | 8 | 17-09-07 09:37 |
Mye godt pålegg uten carb. - men på hva? | rsy | Induksjonen | 2 | 10-02-04 14:14 |