Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei Ketolysefolk :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-01-10, 12:21   #1
NoMilkToday
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2009
NoMilkToday er på en erverdig vei

Hei Ketolysefolk :)

Jeg er relativt ny her, dvs jeg begynte her en gang men så ble jeg gravid. Nå skal jeg ned i vekt altså! Har prøvd å bla litt igjennom innleggene her, men lurer på om dere kan fortelle meg hva dere spiser iløpet av en dag? ( Har forresten lest på ketolyse.no og skal bestille bøker og sånne stix)
Var dere "rare" i magen i starten av kuren? Synes jeg har sånn nervøs mage,men føler meg ganske mett ihvertfall ..
Iløpet av en dag spiser jeg;

Fro: Omelett med to egg, matfløte og oppskåret kalkunterninger.
Lunsj: Salat med isberg, fetaost, agurk og evt litt kyllingvinger eller kylling oppi salaten. Litt rømmedressing over salaten.
Middag; Kyllingfilet/kjøtt/fisk med salat og rømmedressing.
Kvelds: Isberg og fetaost.

Prøver å drikke mest mulig vann, og trene når jeg kan ( Har en ett åring, så ikke alltid like lett å få til HVER dag, men det bør man forstår jeg? Bør jeg være slavisk og veie mat før jeg spiser?
Tusen takk hvis dere gidder å svare!

NoMilkToday er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 13:33   #2
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hei Ketolysefolk :)

Hei
Å veie maten er sjeldent nødvendig, spis det du vet du kan ha og spis deg mett, men ikke stappmett. Og husk grønnsaker ;-)
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Emneord
mat og trening.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.