Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

forberedelser?(ketolyse)

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-01-10, 08:24   #1
kei29
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Akershus
Alder: 45
kei29 er på en erverdig vei

forberedelser?(ketolyse)

Jeg venter spent på startpakken for ketolyse! Mitt spørsmål er om det er noe jeg kan gjøre for å forberede meg eller tyvstarte litt?? Takk for svar

kei29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 08:27   #2
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: forberedelser?(ketolyse)

Du kan starte med å kutte ned på karbohydratene, kikk litt ekstra på ulike matvarer i butikken og få en oversikt over hvilke varer man skal styre unna feks

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 10:55   #3
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Ja, kutt ut poteter, brød, pasta, ris, knekkebrød og alt annet som inneholder mjøl og sukker.

Kast ut margarinprodukter fra kjøleskapet og la kun ekte meierismør stå igjen. Fyll opp kjøleskapet med salater, agurk, stangselleri, paprika og det du liker. Gulrot og kålrot skal du styre unna.

Spis rent kjøtt( ikke noen pøser og kjøttkaker), fugl eller fisk til hvert måltid og som en start rundt 1g protein pr kroppskilo og spis nok fett til hvert måltid, du skal bli mett.

Hold deg til vann som tørstedrikke, juice er strengt forbudt pga alt fruktsukkeret.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 11:08   #4
kei29
Juniormedlem

Tusen takk for hjelpen! kan jeg spøre om hvor mange måltider det er per dag?

Gammel 27-01-10, 11:12   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Ingen kan gi deg antall måltider som passer for deg!

Du skal spise deg passe mett hver gang du er sulten!!!

Spiller ingen rolle om du spiste for 2 timer siden eller at klokken er over åtte om kvelden. Er du sulten, spis deg passe mett på fet, god mat og drikke mye!

Masse lykke til!

Gammel 27-01-10, 11:15   #6
STEK
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Romsdal
STEK er på en erverdig vei
Talking

Hei, ett godt råd fra meg er å begynne på kromtabletter. Mannen min begynte før meg, og siden jeg skulle vente litt med å begynne, slik at vi ikke begynte samtidig (pga evt bivirkninger til å begynne med), startet jeg med kromtabletter. Da jeg ei uke senere begynte på kuren, hadde jeg allerede fått bort søthungeren. Det gav i alle fall meg en bedre start på kuren
Vi leste også boken før vi i det hele tatt begynte på kuren, såg litt på hva vi kunne spise, hvordan en kunne sette samme måltid osv. Dermed ble ikke overgangen så stor. Vi hadde nok av maten vi kunne spise, og slapp dermed "pannikksituasjoner" hvor vi ikke hadde ingredienser å lage måltider av.
Ønsker deg lykke til - dette er en kur det er lett å leve etter :O)

STEK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 11:16   #7
kei29
Juniormedlem

Fantstisk dette kan jeg like! takk for gode svar!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Forberedelser kala Induksjonen 5 06-01-05 21:16

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.