Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
Dekadence bar? Og et par spm tilFra Atkins. Hvor mange KH? Fremme på sjokoladen står det 2,1 kh per serving, betyr det hele sjokoladen da? Leste bakpå, og der sto det 19 :s Men mulig det sto noe om sukkeralkoholer litt lengre ned da. Noen som bruker å spise denne sjokoladen? Har den ikke foran meg nå, men synes det er en knallgod sjokolade |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Dekadence bar? Og et par spm til :)
Hei, Jeg liker Atkins sjokolade! Lørdags kos... Du regner 2.1 karb. per sjokolade. Godt det. Jo og i dag fant jeg den på coop. Og koster under 30 kroner. Jeg er happy! Pleide å betale 36 i helsekosten. Noen sier at man kan få vondt i magen av den men ikke jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dekadence bar? Og et par spm til :)Hei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dekadence bar? Og et par spm tilNår det gjelder bearnaisesaus så inneholder den ferdige mye dritt, men om du erstatter melken med fløte og evt. vann blir det hvertfall lavere karboinnhold. Men du kan lage selv, det ligger oppskrifter her inne. Og det er mindre karber i kremfløte enn i matfløte.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|