Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :) |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Rema selger dessert med alko i - 2-åring luktet rarthttp://www.aftenposten.no/okonomi/in...cle3524658.ece |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rema selger dessert med alko i - 2-åring luktet rartJeg er sjokkert over hvor mange som bare spiser mat uten å lese på forpakningene jeg... Her kjøpes intet nytt uten at hvert tegn på forpakningene er tydet.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: Rema selger dessert med alko i - 2-åring luktet rartEr det et tegn på at man er en ekte lavkarboer når det som sjokkerer mest er at de lot ungen spise TO sånne desserter, tro? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: Rema selger dessert med alko i - 2-åring luktet rartJeg leser ikke alltid på pakkene når jeg kjøper "søppelmat". Da tenker jeg søppel er søppel og tenker ikke noe mer over det.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 49
![]() |
Sv: Rema selger dessert med alko i - 2-åring luktet rartJeg er også en av disse mammaene som lar barna få dessert som inneholder sukker av og til.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: south beach
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Sv: Rema selger dessert med alko i - 2-åring luktet rartJeg hadde heller ikke gått til avisen med dette, hvertfall ikke når det faktisk står advarsel på pakkene. Himmel og hav. Men jeg synes det er litt teit at de inkluderer desserten i et familiemiddags-opplegg da. DET synes jeg Rema bør forandre på.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 40
![]() |
Sv: Rema selger dessert med alko i - 2-åring luktet rartGud så teit... mann vet jo hva tiramansu inneholder.. .og hadde de lest bakpå hadde det aldri vært noe problem... og at det lukter alkohol ETTER han hadde spist det, hadde de ikke fått med seg lukta når de åpnet pakka eller... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Sv: Rema selger dessert med alko i - 2-åring luktet rart
Det er faktisk ikke alkohol i mange Tiramisu-etterligninger, og dette er bare en etterligning. De selger Tiramisu-desserter og iskrem i mange butikker, de er helt uten alkohol. Så nei, jeg synes ikke man er dum fordi man går ut fra at en slik etterlignings-dessert (som også blir fremstilt som en del av en familiemiddag med barn) ikke er alkoholholdig.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
15-åring på Ketolysekuren | Cha | Ketolysekuren | 15 | 31-10-11 07:08 |
1-åring vil spise selv. Hva kan jeg gi? | quinoa | Barns kosthold | 12 | 16-01-09 19:46 |
Forslag til oppskrifter for 16-åring som bor hjemme | AnjaS | Oppskrifter | 7 | 22-08-08 20:19 |
2 åring som ikke liker middag/kjøtt | Dolly | Generell ernæringsdebatt | 17 | 18-03-07 12:37 |