Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Å ikke tåle alkohol i det hele tatt på lavkarbo!Noen som rett og slett ikke tåler alkohol i det heletatt på lavkarbo??!! jeg har gått på dette i 1,5 mnd og alt går strålende! Har ikke hatt lyst på alkohol en eneste gang...Men i går ble jeg med min beste vennine ut... prøvde og "snike" meg litt unna drikkinga og laget meg to suuuper svake te-knærter av kokt vann,te og minimalt med ren vodka...kjente ingenting på forspillet og ingenting på byen (drakk forresten 1 liter vann under forspillet og 2 store glass vann på byen) og idag er jeg super dårlig!! WTF liksom |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert atkins
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: å ikke tåle alkohol i det heletatt på lavkarbo!!!Velkommen i klubben! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å ikke tåle alkohol i det hele tatt på lavkarbo!Jeg har helt motsatt erfaring. Vel tålte jeg alkohol litt dårligere de første gangene jeg drakk i ketose på den måten at jeg ble påvirka av mindre mengder, men det gikk seg til, og jeg vil si toleransen er omtrent den samme som den pleide å være. MEN! Jeg er langt i fra så fyllesyk som jeg pleide å være. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dette er ikke bra i hele tatt, du kommer til å dø | 4me | Ketolysekuren | 20 | 02-08-09 22:47 |
Går ikke ned i det hele tatt! | Tigress | Ketolysekuren | 18 | 22-07-09 00:43 |
Skal man i det hele tatt telle kalorier? Trenger litt hjelp ... | Imse | Induksjonen | 3 | 06-04-09 22:10 |
Skal vi ikke tenke GI i det hele tatt? | elian | Ketolysekuren | 4 | 27-01-09 23:07 |
Går ikke ned i det hele tatt ... | nassi | Lavkarbo generelt | 5 | 19-04-07 10:48 |