Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Blir dette nok fett da??Har slitt med å få i meg nok fett siden jeg begynte i forrige uke og denne uka har vekta stått heeelt stille.. Mistenker at det skyldes at jeg ikke får i meg nok fett så i dag har jeg spist 2 spiseskjeer olivenolje før frokost.. Trodde ALDRI jeg skulle klare det for jeg blir kvalm av fett men det gikk forbausende bra - var bare å bestemme seg og gjøre det fort fort fort og svelge ned masse vann etterpå.. Så da blir spørsmålet - om jeg gjør dette før hvert måltid og i tillegg bruker smør, fløte og seterrømme der jeg kan (pluss fett kjøtt osv ) vil det bli nok da? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir dette nok fett da??Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke tenker så mye over hvor mye fett jeg har i meg hver dag. Bruker meierismør til steking, spiser fet ost, rømme og fløte i matlagingen. Nå har jeg vært gjennom en runde ketolyse tidligere, så jeg er vel vant med å bruke en del fett som finnes i mat, og bruker kjøttdeig, rent kjøtt med fett som f.eks. koteletter, fet fisk, bacon osv til mat.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir dette nok fett da??I likhet med Max synes jeg ikke det er så vanskelig å få i meg fett - en ekstra smørklatt her og der, fløtesaus, ostegrateng, nakkekoteletter, kjøttdeig, egg med majones eller bacon, avocado, nøtter, etc.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: Blir dette nok fett da??Kjenner at kroppen "varmer" litt ekstra nå så jeg tror faktisk det funker!!!!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Når blir det for mye fett? | Paris | Lavkarbo generelt | 8 | 22-08-09 18:47 |
Når blir det for mye fett? | Søster | Spørsmål og svar | 6 | 22-05-08 21:59 |
Dette blir spennende! | Safir | Ketolysekuren | 9 | 10-10-07 22:31 |
Blir man slankere av dette her: | Tidligere bruker | Fysisk og mental helse | 11 | 14-08-05 19:46 |
Blir dette riktig..? | Cecilia | Lavkarbo generelt | 4 | 12-03-05 00:41 |