Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Fersk og etterlyser et par-tre tips ang riktig valg av matHei alle sammen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Sunn mat
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fersk og etterlyser et par-tre tips ang riktig valg av matKetolyse- kuren er bygget opp på egg og bacon!
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Fersk og etterlyser et par-tre tips ang riktig valg av matTakk for svar. Leste igjennom litt nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fersk og etterlyser et par-tre tips ang riktig valg av matJeg ser med en gang hva den antakelige årsaken til din vektøking er, og det er lite mat. Du spiser såpass mye karbohydrater at du får blodsukkersvigninger og dermed får du fettlagring. Forbrenningen din blir nok ikke bedre av å trene med så lite mat, i verste fall blir den meget verre fordi kroppen krampholder på det den får av næring. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
![]() |
![]() |
#5 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Fersk og etterlyser et par-tre tips ang riktig valg av matSkjønner.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fersk og etterlyser et par-tre tips ang riktig valg av matDu finner masse oppskrifter i oppskriftsdelen i forumet |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: Fersk og etterlyser et par-tre tips ang riktig valg av matHar gått ned 3kg på litt i overkant av en uke, så kan ikke si at |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fersk og etterlyser et par-tre tips ang riktig valg av matJeg er heller ikke noe egg og bacon-menneske om morgenen, i grunnen, men du kan lage et lavkarbobrød, feks? Alle, selv de mest elendige bakerne, klarer å lage disse brødene, for man skal bare mikse alt sammen og steke, hehe.
![]() |
![]() |
#9 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Fersk og etterlyser et par-tre tips ang riktig valg av matTakker for fine tips og råd |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Etterlyser oppskrift! | Carisma | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 5 | 29-08-14 20:55 |
Fersk i forumet og trenger råd og tips | JHL | Generell diskusjon | 3 | 19-01-10 21:12 |
Etterlyser en fruktsalat! (Ketolysekuren) | chanela | Kake/dessert og snacks | 10 | 04-02-09 02:02 |
Etterlyser oppskrift på blomkålstappe | swimzy | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 8 | 15-08-08 22:39 |
Helt fersk og trenger tips | MrPerfect | Spørsmål og svar | 9 | 19-02-08 18:06 |