Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() |
Ny start på treningsprogramSom jeg fortalte litt på introduskjonen min, så skal jeg på lav karbo kurs 22. sept, og jeg skal starte å trene regelmessig igjen. Var tidligere treningsnerd, da jeg spilte fotball 2 ganger i uka og var på treningsstudio 3 ganger i uka. Men nå som jeg er x-antall kilo tyngre så lurer jeg litt på hva slags trening jeg skal starte med for å få igang kroppen. Jeg skal starte å sykle til jobben (har ferie nå så jeg starte med den omtrent samtidig som mat-kurset starter) hvor det er ca 15 min sykling til jobb da det er mye nedoverbakker. Og kanskje 30 min hjem da oppoverbakkene kommer. Har tilgang på både spark/boxing, dans, pilates, yoga, svømming og treningsapparater. Tenker at kanskje magen og stor rumpe vil komme litt i veien for pilates, så dere som har mer erfaring... hva anbefaler dere?? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lav karbo
![]() |
![]() |
Emneord |
boxing, pilates, svømming, sykling, yoga |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Enkelt treningsprogram for en som ikke tåler vanlig type trening? | chili | Trening | 10 | 11-11-09 00:18 |
Ny start | monki | Ketolysekuren | 8 | 04-07-07 11:04 |