Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Wok?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-04-10, 12:16   #1
kalla82
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
kalla82 er på en erverdig vei

Wok?

Jeg tenkte jeg skulle woke i dag. Men så er det noen ingredienser jeg er usikker på om jeg kan bruke. Chilipaste, fiskeolje og oystersaus.
Noen som vet?

kalla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 13:46   #2
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Wok?

Hei,
En av de viktigste reglene på Ketolyse er å lese næringsinnholdet på matvarene, eller du kan også slå opp på Matvareguiden

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 13:53   #3
kalla82
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
En av de viktigste reglene på Ketolyse er å lese næringsinnholdet på matvarene, eller du kan også slå opp på Matvareguiden

jeg vet, men de er kjøpt på sånn asia mat butikk, så står ikke det på de, så tenkte kanskje noen her visste:-)

Gammel 23-04-10, 14:07   #4
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Det er som regel noe sukker i slike varer, men du må jo ta med i betraktning hvilken mengde du har tenkt å bruke. Min fiskesaus (Blue Dragon) har omtrent 30 kh / 100 ml, og jeg bruker vel maks 2 ss i supper/woker - jeg har ikke brydd meg med å veie de spiseskjeene engang Curry/chilipaste kan fort være høyere på karber, men igjen, hvor mye veier en skje eller to?

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 14:09   #5
kalla82
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Det er som regel noe sukker i slike varer, men du må jo ta med i betraktning hvilken mengde du har tenkt å bruke. Min fiskesaus (Blue Dragon) har omtrent 30 kh / 100 ml, og jeg bruker vel maks 2 ss i supper/woker - jeg har ikke brydd meg med å veie de spiseskjeene engang Curry/chilipaste kan fort være høyere på karber, men igjen, hvor mye veier en skje eller to?

Takk skal du ha. Ja, er jo bare 1-2 ss av hvert, og jeg skal jo ikke spise hele retten alene heller. Så tror du ikke det går bra? Gjelder dette østerssaus også?

Gammel 23-04-10, 14:47   #6
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av kalla82, her.

Gjelder dette østerssaus også?

Dét har jeg ikke i hus for øyeblikket, så får ikke sjekket.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 15:09   #7
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Hei,
..som tidligere nevt så kan man slå opp i Matvareguiden, kun ett tastetykk unna. ...fant en østerssaus

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 15:26   #8
kalla82
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
..som tidligere nevt så kan man slå opp i Matvareguiden, kun ett tastetykk unna. ...fant en østerssaus

Takk for det. Da fant jeg det. Har brukt en annen tabell jeg, og der letet jeg så klart før jeg spurte her. Men fant jo ikke fiskesaus eller chilipaste på denne.

Men som det ble sagt, så er det jo så lite man har i, så det går nok bra:-)

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.