Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
![]() |
Noen som skal være med på Dytt's store aktivitetskonkurranse Oslo-Kristiansand?Det er altså en konkurranse om å gå like mange skritt som denne strekningen er på 53 dager. Jeg har akkurat meldt på alle på arbeidsplassen min, blir spennende å se om alle kommer i mål! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som skal være med på Dytt's store aktivitetskonkurranse Oslo-Kristiansand?Oi....dette skal jeg tipse min arbeidsgiver om |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Noen som skal være med på Dytt's store aktivitetskonkurranse Oslo-Kristiansand?Ja, påmeldingsfristen er i morgen! Tror det kan engasjere folk til å trene litt ekstra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Hedemarken
![]() |
Sv: Noen som skal være med på Dytt's store aktivitetskonkurranse Oslo-Kristiansand?Vi var med i høst og gikk fra Oslo til København. Ble en intern konkurranse også, så det var kjempegøy. Kan absolutt anbefales. Var såpass vellykket at vi melder oss på til høsten igjen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Noen som skal være med på Dytt's store aktivitetskonkurranse Oslo-Kristiansand?Ingen andre som skal gå? |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Noen som har sett denne? DYTT | benam | Generell ernæringsdebatt | 9 | 11-02-09 08:36 |
Boklansering av "Det store kolesterolbedraget" - torsdag 4/12 i Oslo | janmesi | Generell ernæringsdebatt | 11 | 31-01-09 10:25 |
Skal vi være så mette? | smilefjes | Eurodiett | 6 | 07-05-08 20:06 |
Jeg skal opereres, kan jeg da være på ketolysekur? | Eva | Ketolysekuren | 8 | 10-02-06 17:49 |