Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Kan en moderator slette bloggen min?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-05-10, 16:38   #1
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Kan en moderator slette bloggen min?

Jeg vil gjerne slette bloggen min slik at jeg kan starte en ny. Finner ingen funksjon for å gjøre det noe sted. Kan noen hjelpe?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 17:01   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan en moderator slette bloggen min?

Du må nok slette alle blogginnleggene selv.

Så kan du endre bloggtittel osv

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 17:31   #3
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Men...det er jo hundrevis av innlegg, og jeg får bare til å slette et innlegg av gangen. Hvis jeg skal slette dem et etter et er jeg ferdig i 2011...

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 17:45   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Jeg kan hjelpe deg jeg
Som moderator

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 18:28   #5
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg kan hjelpe deg jeg
Som moderator

Åhhh, kan du? Ville satt stor pris på det!

Gammel 10-05-10, 18:30   #6
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Men...det er jo hundrevis av innlegg, og jeg får bare til å slette et innlegg av gangen. Hvis jeg skal slette dem et etter et er jeg ferdig i 2011...

Fint med mål for 2011!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bildevedlegg i bloggen Lindabtn Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 12 04-10-07 17:04
Bloggen Linn H Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 19-09-07 23:36

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.