Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Soyabrød - gjør jeg noe galt?Prøvde å lage soyabrødet i ketolyseboken for to dager siden. Stusset litt på at det sto 1 SS bakepulver (synes det var litt mye), men tilsatte det som sto der. Brukte seterrømme istedenfor mager kesam. Når jeg smakte på brødet var det utrolig salt! Og litt bakepulver-smak. Måtte legge på masse salat og andre grønnsaker for å få bort den salte smaken. Har noen lignende erfaringer? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Soyabrød - gjør jeg noe galt?Jeg har også bakt det brødet,men jeg fikk litt kake følelse. Som om jeg spiste brødkake. Ikke noe godt synes jeg. I min oppskrift brukte jeg 1spiseskjed også, men den var ikke salt slik som du nevner. Kan det ha med saltet å gjøre kanskje? Jeg bruker seltin salt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Soyabrød - gjør jeg noe galt?Fikk den brødkake-følelsen jeg også. Egentlig ikke noe godt i det hele tatt. Hadde ikke salt i deigen, men lurer på om det kan være fordi jeg brukte soyaprotein og ikke ketolyse bakemix? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Gjør jeg noe galt | Mona_K | Spørsmål og svar | 17 | 24-03-10 18:21 |
Gjør jeg noe galt? | Kpia | Ketolysekuren | 8 | 03-02-10 08:39 |