Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Sliter med å få i meg nok vann

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-07-10, 20:32   #1
Gressenka
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Gressenka er på en erverdig vei

Sliter med å få i meg nok vann

Noen som har noen tips eller triks for at en skal huske på det vannet? Jeg glemmer rett og slett av det

Gammel 22-07-10, 20:39   #2
Sunroad78
Medlem

Hvor: Larvik
Alder: 47
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Sliter med å få i meg nokk vann.

Eg har 3 imsdalflasker på 0,7 liter i kjøleskapet, alltid kaldt vatn og eg byttar på flaskene. Drikker rundt 4-5 liter kvar dag, så dei blir fylt på 3 gongar kvar dag, slik at eg har kaldt vatn også neste dag Det same gjer eg på jobb, der har eg også 2-3 flasker som står i kjøleskapet som eg drikk av.

Gammel 22-07-10, 21:05   #3
Tropika
Medlem

Tropika sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Tropika er ny på veien

Om jeg ikke husker feil så bør vannet være kaldt på ketolyse, ikke sant?

Det kan kanskje være greit å ha en flaske lett tilgjengelig. Merker med meg selv at det er lettere å få i seg veske når en sitter og super på det hele tiden..

PÅ Clas Ohlson har de noen greie flasker som inneholder en kjølepinne (frys) som er veldig grei.
http://www.clasohlson.no/Product/Pro...spx?id=6205740

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 21:28   #4
Gressenka
Medlem

Hvor: Sunnmøre
Gressenka er på en erverdig vei

Sv: Sliter med å få i meg nok vann

Tusen takk for svar dere to! Skal kjøpe flasker i mårra.

Gammel 23-07-10, 00:04   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Tropika, her.

Om jeg ikke husker feil så bør vannet være kaldt på ketolyse, ikke sant?

Det kan kanskje være greit å ha en flaske lett tilgjengelig. Merker med meg selv at det er lettere å få i seg veske når en sitter og super på det hele tiden..

PÅ Clas Ohlson har de noen greie flasker som inneholder en kjølepinne (frys) som er veldig grei.
http://www.clasohlson.no/Product/Pro...spx?id=6205740

Oi, smart flaske, a gitt! Ellers lærte jeg meg et triks i forfjor som er nyttig på mer enn en måte på de riktig varme sommerdagene. Man tager to halvannenliters vannflasker og fryser dem ned, så putter man dem sammen med f.eks hvitvin, øl, salater og andre ting som ikke bør bli for lunkne i en kjølebag. På den måten holder både maten seg under typ kroppstemperatur, og man har iskaldt vann i maaaaange timer!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 10:26   #6
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Oi, smart flaske, a gitt! Ellers lærte jeg meg et triks i forfjor som er nyttig på mer enn en måte på de riktig varme sommerdagene. Man tager to halvannenliters vannflasker og fryser dem ned, så putter man dem sammen med f.eks hvitvin, øl, salater og andre ting som ikke bør bli for lunkne i en kjølebag. På den måten holder både maten seg under typ kroppstemperatur, og man har iskaldt vann i maaaaange timer!

Og man drikker vannet etterhvert som isen tiner. Jeg gjør bestandig slik når vi skal ut på lange kjøreturer. På denne måten har vi alltid iskaldt vann tilgjengelig i bilen samt at maten holder seg kald og fin leeenge.

Gammel 23-07-10, 10:35   #7
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og man drikker vannet etterhvert som isen tiner. Jeg gjør bestandig slik når vi skal ut på lange kjøreturer. På denne måten har vi alltid iskaldt vann tilgjengelig i bilen samt at maten holder seg kald og fin leeenge.

Vi skal på tur i dag og i går kveld la jeg to vannflasker fyllt opp ca. 3/4 med vann i fryseren. Heller på kaldvann i plassen som er igjen når vi drar i dag og da har vi kaldvann lenge, men også med en gang om vi blir fort tørste.

Sist gang vi var på tur mener jeg at flaske2 fremdeles hadde isbit i seg etter over ett døgn, den hadde vært uåpnet da og det var ikke spesielt varmt i landsdelen for å si det sånn. *sukk*

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 11:22   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det var en av måtene det var lurt på, ja! Multifunksjonelt triks, altså.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 16:57   #9
Nuvian
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2010
Nuvian er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Gressenka, her.

Noen som har noen tips eller triks for at en skal huske på det vannet? Jeg glemmer rett og slett av det

gjør som meg, kjøp 4 0.7 Imsdal flasker, fyll allle opp før du leger deg til og sove, sørg for og drikke opp alle i løpet av dagen, la dem stå synlig i kjøleskapet så du ser dem når du skal lage mat.

Er veldig glad i vann jeg så det er ikke noe problem for meg, har alltid en vann flaske i nærheten.

Nuvian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg sliter Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 32 05-05-11 22:21
Jeg sliter! Frk.Sunshine Ketolysekuren 23 01-10-09 10:26
Sliter ... joggebukse-jenta Ketolysekuren 8 19-02-08 18:09
Ja, jeg sliter MizzEve Ketolysekuren 9 23-08-07 09:10
Sliter... villebill Ketolysekuren 2 02-04-07 12:59

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.