Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Molde
![]() |
Uff og ufffffffffer det flere enn meg som har lagt på seg i julen? det har vertfall jeg gjort å det er langtfra bra! har lagt på meg 10 kg av å være lei av mat men også mye bursdag og ikke minst jul. men jeg lurer også på om det er lette kiloer eller ikke? tok meg bare noen få uker så vips så har jeg gått opp, er det mye vann og mye avfallstoffer som ikke ligger igjen og tyngder? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 45
![]() |
Sv: uff og ufffffffff10 kg??? det hørtes da voldsomt ut... jeg har lagt på meg 1,1 kg, og jeg har spist vanlig mat... altså masse karbohydrater osv... masse snop også... kanskje du skulle sjekket hos legen hva som gjør at du har lagt på deg så fort?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: uff og ufffffffff
Er sikkert mye vann dette |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Sv: uff og ufffffffffHvor lang tid har du brukt på å legge på 10 kg? Det høres mye ut om det er desember som har vært utfordringen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Uff og ufffffffffKom igjen lisamo , du og jeg.......bare å brette opp ermene. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|