Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
For lite karbohydrater?Jeg har lest litt rundt om kring på nett uten å finne svar på om man kan få i seg for lite karbohydrater, eller om det ikke har noen betydning. Er på dag fire på atkinson kuren, og jeg har bare spist fra 5-10 karbohydrater per dag. I boka står det jeg ikke skal spise mer enn 20 karbhydrater per dag, så jeg lurer på om det har noen betydning å spise under det? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
![]() |
Sv: For lite karbohydrater?Hei!
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For lite karbohydrater?Som Konkelimonke sier, så er dette individuelt, jeg kjenner ingen forskjell på om jeg får i meg 0 eller 30 gr kh om dagen, mens andre igjen får tunellsyn og blir dårlige lenge om de går under tjue, noen må under kanskje ti for å føle seg vel og gå ned i vekt etc. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: For lite karbohydrater?Det kan ha litt med denne overgangen til å forbrenne fett også, jeg leste at i noen tilfeller kan det ta opp til et år på lav-karbo kost før kroppen forbrenner fett på sitt ytterste. Kutter man ut karbohydratene helt før dette så kan det vel ha noen negative konsekvenser for noen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Alt for lite karbohydrater | tuppelura | Ketolysekuren | 4 | 07-06-10 11:24 |
For lite karbohydrater? | Seigrobill | Ketolysekuren | 4 | 10-10-09 09:10 |
For mye for lite karbohydrater? | Rangelet | Lavkarbo generelt | 9 | 11-09-09 20:35 |
For lite karbohydrater? | kfj | Spørsmål og svar | 4 | 19-06-08 06:52 |
For lite karbohydrater | Pianoman | Lavkarbo generelt | 15 | 28-07-05 11:52 |