Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Smalt jeg i dag?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 31-07-10, 21:53   #1
Anna Ananas
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Med ryggen til fjellet og nesen mot byn
Anna Ananas er på en erverdig vei

Smalt jeg i dag?

Hei dere fine folk!
Jeg er relativt ny her inne i denne lavkabo-verden. Har prøvd meg i litt over en uke i kotose, og synes det er ganske vanskelig-men også ganske så engasjerende.
Jeg har, som mange andre slitt litt med hodepine og har i grunn følt meg litt fyllesyk. Eller fylleangst, er vel mer riktig å si.
Så i dag kjøpte jeg meg et stort, deilig eple. :/ Fordi jeg ikke klarte å la være.
Er dette å gå på en smell? Har også spist litt bær i dag..
Hm..

Jeg synes historiene og engasjementet til alle dere motivatorer her inne er en stor hjelp!
Leser mye hva dere skriver hver dag, og drømmer om at denne kuren også skal funke på min kropp!

Sist redigert av Anna Ananas : 31-07-10 kl 22:06.
Anna Ananas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 23:01   #2
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Smalt jeg i dag?

Hehe, en bitteliten smell kanskje. men, frukt og epler har jo ikke noe på ketolyse å gjøre da, så la det bli med den ene gangen.
Siden du er fersk i dette, så tillat deg noen bommerter, men forvent ikke store resultater om du gjør det. Fortsett å lese så finner du nok masse du kan spise i stedet for epler Lykke til videre

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.