Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Står det Ketolysepølser på pakka? Finner ikke, jeg?Leter etter Ketolysepølser, men jeg finner det ingen steder! Heter kanskje ikke det? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 41
![]() |
Sv: Står det Ketolysepølser på pakka? Finner ikke, jeg? :(Ja de pleier å ha de på meny åssiden. Vet de har vært tomme en stund nå siden det har vært mindre produksjon nå i sommer. Men vil tro de ha fått nå. Vi fikk hvertfall inn nye på jobben i går (meny Brakerøya), dessverre er alle bestilt bort |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Står det Ketolysepølser på pakka? Finner ikke, jeg?Jeg så iallefall Jacobs pølser med null karber på Meny på Åssiden her forleden. Tror ikke de het ketolyse-pølser. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Finner ikke innlegg | nebell | Spørsmål og svar | 1 | 10-09-09 10:02 |
Jeg finner ikke lavkarbo-pølser i Oslo. Hvor finner jeg de? | miss_chica | Ketolysekuren | 8 | 28-05-09 22:08 |
Finner ikke pannekakeoppskrift | *Marianne | Spørsmål og svar | 2 | 09-03-09 14:45 |
Atkinsbar - hva står det på pakka? | Megvel | Spørsmål og svar | 6 | 10-01-09 09:45 |
Finner den ikke igjen! | Katrine | Oppskrifter | 7 | 05-11-05 10:52 |