Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg er i ketose!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-08-10, 23:40   #1
Devana
Medlem

Devana sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Devana er ny på veien

Jeg er i ketose!

Nå har jeg fått stixene i posten (veldig rask levering), og testet nå ikveld, og jeg er i ketose! Jeg har vært litt bekymret for at jeg kanskje ikke er det siden vekten min har holdt seg ganske stabil den siste uken, men det ser bra ut foreløpig. Jeg får bare være tålmodig.

Kan man bruke disse stixene til å prøve seg fram litt med karbohydrattoleranse? Hvor lang tid tar det før man "faller ut" av ketose hvis man inntar for mye karbohydrater?

Devana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ketolysestil Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 07:54   #2
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er i ketose!

Hei
Jeg anbefaler deg å lese boken "Slank med ketolysekuren" du kan evt låne den på biblioteket, da får du svar på dine spørsmål og vil bli mer sikker på hvordan du skal gå frem med slankingen.

Ja stixen kan brukes når man etter noen uker gradvis øker mengden av karbohydrat ( til å variere grønnsakene og salatene noe mer - ikke til søtsaker med kunstige søtningsstoffer) Spiser man for mye KH vil man oftest se det neste dag.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 09:12   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er i ketose!

Opprinnelig lagt inn av Devana, her.

Kan man bruke disse stixene til å prøve seg fram litt med karbohydrattoleranse? Hvor lang tid tar det før man "faller ut" av ketose hvis man inntar for mye karbohydrater?

Stixene er bare en indikator på hva som skjer i urinen din.
Det er maten du spiser som avgjør om du om du er iketose eller ikke.
Mange er i ketose opp til 50 karber dagen.
Og om du får i deg ting du ikke skal, så er ikke det sikkert det vil slå ut på stixen.
Slik sett kan man være i ketose uten å gå ned i vekt. Det kommer an på hva du spiser

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketose - inn og ut av ketose...? hva skjer da? Chumpsy Lavkarbo generelt 31 16-07-11 21:01
Ketose eller ikke ketose? aliasdictus Trening 25 03-09-10 21:42
Ketose - ikke ketose IdaMarie Lavkarbo generelt 15 28-08-10 11:17
Ut av ketose? Marianne2 Ketolysekuren 5 05-05-10 09:35
om ketose søta Ketolysekuren 2 13-04-05 17:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.