Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Jeg bare undres ... det muntre hjørnet

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-08-10, 10:51   #1
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg bare undres ... det muntre hjørnet

Man undres
Bare i Norge.... kan en pizza komme fortere hjem til deg enn en ambulanse.
Bare i Norge.... bestiller folk en dobbel cheeseburger, en stor pommes frites, og en cola light.
Bare i Norge... har bankene dørene på vidt gap, men kulepennene lenket til disken.

Og har du noen gang lurt på;
Hvorfor du må trykke "start" for å slå av PCen?
Hvorfor den trafikken som beveger seg tregest, kalles rushtrafikk?
Hvorfor det ikke finnes kattemat med musesmak?
Hvorfor ikke sauen krymper i regnvær?
Hvem som tester den nye og bedre hundematen?

Jeg bare lurer jeg......

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 11:06   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg bare undres...det muntre hjørnet

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 11:06   #3
Borghild
Seniormedlem

Medlem siden: May 2010
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg bare undres...det muntre hjørnet

Smiler underfundig.

Gammel 11-08-10, 13:05   #4
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg bare undres ... det muntre hjørnet

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 13:06   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Jeg undres litt over hvorfor katta mi drar inn mus og IKKE spiser dem, jeg. Tror han at jeg kommer til å gjøre det?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 13:15   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

* Hvor har mødrene lært alt det de advarer døtrene sine mot?

Gammel 11-08-10, 13:16   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

* Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

Gammel 11-08-10, 13:38   #8
aslaug
Seniormedlem

aslaug sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

hihihi,morsom trådmer,mer

aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 16:08   #9
Snorkfrøken__
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Snorkfrøken__ er ny på veien
Thumbs up

..................hehe

Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 17:16   #10
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Gammel 16-08-10, 12:51   #11
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Man undres
Bare i Norge.... kan en pizza komme fortere hjem til deg enn en ambulanse.
Bare i Norge.... bestiller folk en dobbel cheeseburger, en stor pommes frites, og en cola light.
Bare i Norge... har bankene dørene på vidt gap, men kulepennene lenket til disken.

nei, man kan jo av og til undre seg over dette. Er det rart at vi tar igjen amerikanerne når det gjelder overvekt og helseproblemer?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Og har du noen gang lurt på;
Hvorfor du må trykke "start" for å slå av PCen?
Hvorfor den trafikken som beveger seg tregest, kalles rushtrafikk?
Hvorfor det ikke finnes kattemat med musesmak?
Hvorfor ikke sauen krymper i regnvær?
Hvem som tester den nye og bedre hundematen?

Jeg bare lurer jeg......

Måtte le av denne, har ikke tenkt over det men smiler godt når jeg leser dette. Herlig innspill Anne.

Det er egentlig irriterende å tenke over rushtrafikken. Jeg skjønner ikke at folk i større grad tar tog/buss enn å sitte 1 og halvtime i kø. Er det ikke bedre å kunne lese på toget enn å stanpe i kø?

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 15:16   #12
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

nei, man kan jo av og til undre seg over dette. Er det rart at vi tar igjen amerikanerne når det gjelder overvekt og helseproblemer?
Måtte le av denne, har ikke tenkt over det men smiler godt når jeg leser dette. Herlig innspill Anne.

Det er egentlig irriterende å tenke over rushtrafikken. Jeg skjønner ikke at folk i større grad tar tog/buss enn å sitte 1 og halvtime i kø. Er det ikke bedre å kunne lese på toget enn å stanpe i kø?

Ang rushtrafikken - fra en som pendler en time hver vei til jobb gjennom Oslo
Åneida. Toget - alltid stappfullt, alltid forsinket, og ikke minst; den må rekkes. For det går ikke "alltid" et tog.
Bussen - Må rekkes den også. Står ofte i mye kø, for den må jo gjennom hele sentrum. Umulig å sitte behagelig, og du møter ALLTID busssjåfører som kun vet om gass og brems. Behagelige stopp finnes ikke. En buss stopper OFTE midt i sentrum, altså.
Hadde jeg hatt råd, hadde jeg fått meg bil og kjørt. Da tar det som oftest minst 15 minutter mindre - med kø. (Og det aller beste hadde vært en el-bil. Men da er det mye som må ligge til rette pga lading)

Gammel 16-08-10, 15:38   #13
Hevingen
Seniormedlem

Hevingen sin avatar

Hvor: Sarpsborg
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Mye bra her!

Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 15:50   #14
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Ang rushtrafikken - fra en som pendler en time hver vei til jobb gjennom Oslo
Åneida. Toget - alltid stappfullt, alltid forsinket, og ikke minst; den må rekkes. For det går ikke "alltid" et tog.
Bussen - Må rekkes den også. Står ofte i mye kø, for den må jo gjennom hele sentrum. Umulig å sitte behagelig, og du møter ALLTID busssjåfører som kun vet om gass og brems. Behagelige stopp finnes ikke. En buss stopper OFTE midt i sentrum, altså.
Hadde jeg hatt råd, hadde jeg fått meg bil og kjørt. Da tar det som oftest minst 15 minutter mindre - med kø. (Og det aller beste hadde vært en el-bil. Men da er det mye som må ligge til rette pga lading)

Det gjelder sikkert andre veien også. Jeg ser bare de som skal inn til Oslo og kommer fra Vestfold. De på jobben forteller meg at de sitter i kø opp til 1,5 time.

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 20:59   #15
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg undres litt over hvorfor katta mi drar inn mus og IKKE spiser dem, jeg. Tror han at jeg kommer til å gjøre det?

Ja, faktisk Katter viser fram fansgsten for å bidra til husholdet. Hvis man kjefter på de og kaster fangsten tror de at man ikke er fornøyd, og henter mer.... Så for at de ikke skal komme med så mye skal man rose de, og kaste slaktene i smug.

Gammel 16-08-10, 21:07   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, faktisk Katter viser fram fansgsten for å bidra til husholdet. Hvis man kjefter på de og kaster fangsten tror de at man ikke er fornøyd, og henter mer.... Så for at de ikke skal komme med så mye skal man rose de, og kaste slaktene i smug.

Vel, det så ut til at det funke å gjøre det sånn jeg gjorde det, for jeg var helt nøytral, og bare skuffa museliket på et feiebrett, tok med meg katta bort til vinduet og lot han se at jeg skuffet musa ut. Etter et par ganger, pluss at jeg husja han vennlig ut når han kom inn vinduet med et bytte i munnen, så har jeg ikke sett så mye som et småkryp her inne, og det har nå gått snart to uker . Katten min er tydeligvis veldig smart .

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 17-08-10, 08:58   #17
Hevingen
Seniormedlem

Hevingen sin avatar

Hvor: Sarpsborg
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Hvis det er spissmus så har jeg hørt at de ikke smaker godt. Jeg har ikke prøvd dem

Men utekatten min pleier også å legge de fra seg, dog ute. Men hun har tatt med seg fugler inn. Både døde og levende/skambitte.

Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 09:07   #18
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Hvis det er spissmus så har jeg hørt at de ikke smaker godt. Jeg har ikke prøvd dem

Men utekatten min pleier også å legge de fra seg, dog ute. Men hun har tatt med seg fugler inn. Både døde og levende/skambitte.

Jeg tror ikke det er spissmus. Vet ikke om det i det hele tatt finnes i Oslo Sentrum, men snutene på musene han har dratt inn har vært vanlig avrundede som hos gnagere. Og jada, jeg har hatt en fair share med fuglelik her også, og kåken full av fjær .

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 23-08-10, 19:03   #19
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Det sies at spissmus har gift i skrotten ett eller annet sted og at det er derfor katter ikke spiser dem... De bare dreper dem..

Gammel 23-08-10, 19:30   #20
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Men nå tror jeg katten min har skjønt at jeg ikke kommer til å spise fangsten hans. De siste par dagene har han dratt inn minst to spurver som han har spist opp i gangen. Lekkert . Men ... han spiser dem i det minste, men hvorfor i all verden må han gjøre det i gangen, og ikke ute? Hm.

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 23-08-10, 19:37   #21
Borghild
Seniormedlem

Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Men nå tror jeg katten min har skjønt at jeg ikke kommer til å spise fangsten hans. De siste par dagene har han dratt inn minst to spurver som han har spist opp i gangen. Lekkert . Men ... han spiser dem i det minste, men hvorfor i all verden må han gjøre det i gangen, og ikke ute? Hm.

Katta vil ha din beundring - den er "husets store jeger". He he

Gammel 23-08-10, 20:04   #22
Ignite
Seniormedlem

Ignite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 58
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Borghild, her.

Katta vil ha din beundring - den er "husets store jeger". He he

Skjønner katta godt. Akkurat som oss menn når vi kommer hjem med godt kjøtt fra slakteren

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:08   #23
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Skjønner katta godt. Akkurat som oss menn når vi kommer hjem med godt kjøtt fra slakteren

Så du sitter altså på gulvet i gangen og spiser halvparten og lar resten ligge igjen? Vakkert .

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 23-08-10, 20:10   #24
Ignite
Seniormedlem

Ignite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 58
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Pffft, vi har alle våre små uvaner

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:13   #25
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Pffft, vi har alle våre små uvaner

Ja, og dette går helt klart på sjarmkontoen. Haha. *Prøver å riste bilder ut av hodet*.

Siste rest, nytt forsøk:

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Undres Erlinda Ketolysekuren 2 17-02-09 15:15
Jeg maa bare si! janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 10 16-04-07 17:32
Poteter og potetmel,jeg bare undres???? Skorpia Generell ernæringsdebatt 12 03-03-05 20:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.