Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2004
![]() |
Påvirker ketose generelle blodprøveresulateter?Torsdag i neste uke skal jeg på Rikshospitalet i forbindelse med et forskningsprosjekt jeg er med på der. Det skal tas en haug med blodprøver, jeg gjetter på c-peptid og litt hormoner, i tillegg til standardblodprøvene på mineraler og vitaminer, og kanskje litt leverfunksjoner og sånt også. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen LCMF
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
![]() |
Sv: Påvirker ketose generelle blodprøveresulateter?Ikkje gjer det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: May 2004
![]() |
Sv: Påvirker ketose generelle blodprøveresulateter?Gange, takk for svar. Lavkarbo er normalt for meg, men ikke ketose. Jeg er med i et prosjekt om PCOS, hvor de skal se endringer fra for et år tilbake. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen LCMF
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
![]() |
Sv: Påvirker ketose generelle blodprøveresulateter?Eg ville anbefalt deg å fortalt dette til dei, men gjer det ETTER at eksperimentet er ferdig, slik at det ikkje får noko påverknad på informasjonsinnsamlinga, ev. før om det er reine objektive testar (blodtrykk, blodprøver osv er objektive) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kan dere gi noen generelle råd? | trnd | Lavkarbo generelt | 5 | 03-12-08 15:44 |
Påvirker selvbruningskrem solinga? | Photobscura | Generell diskusjon | 1 | 04-07-08 12:59 |
Generelle slanketips! | Bruker2797 | Generell ernæringsdebatt | 8 | 02-11-06 02:11 |
Påvirker ketosen blodprøver?? | Nett | Spørsmål og svar | 18 | 20-10-06 22:18 |
Hvilke medisiner påvirker egentlig ketose/ vekttap? | Kalorine | Induksjonen | 5 | 28-07-04 13:09 |