Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Skinny pant

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-09-10, 08:59   #1
Shiny
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Shiny er på en erverdig vei

Skinny pant

Må bare dele noe, er ikke så aktiv med innlegg her inne, men er innom hver dag å leser, utrolig lærerikt og motiverende!

De som har sett sex singelliv husker kanskje hva som menes med "skinny pant"....

Jeg har på meg min skinny pant i dag! Og den sitter superbra!

Jeg kjøpte den for 3 år siden etter at jeg hadde hatt en sommerjobb som innebar 2 mnd på fjelltur. Det gikk ikke lange tiden før den ikke passet igjen når sommeren var over. Siden da har den hunget i skapet og gitt meg dårlig samvittighet.

Jeg begynte på lavkarbo for ca 2 mnd siden, og det var da ikke mulig å få igjen bukseknappen... I går kveld prøvde jeg buksa...(den er et av delmålene mine), og den passer!!!

Blir spennende å gå på vekta i helga, har ikke vekt selv, så det blir bare veiing ca 1 gang i mnd når jeg tar en helg hos mor og far.

LYKKE!

Gammel 23-09-10, 09:09   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skinny pant

Skinny-jeans, som i stretchbukser? Det er bare enda en av trendene som almuen har stjålet fra pønkerne .

Men grattis! Det er jo dét som teller, hvordan klærne sitter, mer enn hvor mange kilo man har gått ned

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 12:21   #3
Shiny
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Shiny er på en erverdig vei

Takk takk!

Skinny-pant = en dongeribukse uten stretch. De er ikke særlig pene eller behagelige å ha på hvis de er for små.

Gammel 26-09-10, 21:40   #4
Licota
Seniormedlem

Licota sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Hm, ja, jeg trodde det het skinny fit jeg. Altså, trang passform. Denim. Uten stretch.

Grusomt. :P men jeg har en på Lindex som jeg skal prøve om kort tid. Uansett, gratulerer så mye! Det er gøy når gamle klær passer igjen.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 21:45   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Jeg tror jeg vil gå for en jeans med litt stretch i, min erfaring, den gangen for hundre år siden jeg brukte jeans sist , var at den satt fint nyvasket, men så gir stoffet etter når man har brukt den et par ganger, og mister passformen. Cheap Mondays og Dr Denim har kjempeflotte skinnyjeans med stretch i stoffet som holder passformen lenger .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Emneord
bukse

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.